(04.08.2014, 10:12)promyk napisał(a): rozrząd jest ok, łańcuszek i koło zębate napędu pompy olejowej padło
Mnie zastanawia jedno. W starych samochodach to korek spustowy oleju w misce miał magnes a w Smarcie to nawet korka spustowego nie ma nie wspominając o magnesie do wyłapywania zanieczyszczeń ferromagnetycznych. Nowe smarty podobno mają filtry cząstek stałych.
Są dostępne już miski olejowe z korkiem spustowym, a jak nie ma przy korku magnesu, to można dołożyć jakiś mały neodymowy. Temperatura oleju chyba nie powinna go "zabić" - rozmagnesować, bo ten proces zachodzi dla magnesów z proszków spiekanych - neodymowych w temperaturze powyżej 300°C.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!