Wymiana:
- amortyzatorów tył - obecnie Bilstein BNE-6797 (nie wiem kiedy jakie było poprzednio - brak oznaczeń jak i kiedy poprzednie były założone, ja przejechałem na nich od zakupu auta ponad 105kkm, prawy zaczął się mocno pocić),
- miski olejowej silnika, "kwitła" na potęgę - korniki rządziły, nowa z korkiem spustowym i magnesem neodymowym w korku,
- rolki napinającej paska klinowego napędu osprzętu,
- uszczelniacza wału korbowego z przodu silnika (poprzednio wymieniony 95kkm wcześniej wraz z uszczelniaczem na tyle silnika, a obecnie nagle z dnia na dzień zaczął puszczać olej aż zostawiał kleksy na postoju),
- olej i filtr w silniku,
- mycie i oliwienie filtra powietrza K&N
- amortyzatorów tył - obecnie Bilstein BNE-6797 (nie wiem kiedy jakie było poprzednio - brak oznaczeń jak i kiedy poprzednie były założone, ja przejechałem na nich od zakupu auta ponad 105kkm, prawy zaczął się mocno pocić),
- miski olejowej silnika, "kwitła" na potęgę - korniki rządziły, nowa z korkiem spustowym i magnesem neodymowym w korku,
- rolki napinającej paska klinowego napędu osprzętu,
- uszczelniacza wału korbowego z przodu silnika (poprzednio wymieniony 95kkm wcześniej wraz z uszczelniaczem na tyle silnika, a obecnie nagle z dnia na dzień zaczął puszczać olej aż zostawiał kleksy na postoju),
- olej i filtr w silniku,
- mycie i oliwienie filtra powietrza K&N
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!