F2 451 cabrio
1. założone i podłączone zostały ledy - światła dzienne, oryginalne blendy Brabusowe a ledy NSSC /zdjęcia zrobię jak auto się pojawi w domu/
2. założony /wymieniony na obsługujący fotele/ został włącznik, położona została brakująca instalacja elektryczna od podgrzewania siedzeń, no i oczywiście zostały podłączone i sprawdzone podgrzewane siedzenia
F2 450 cdi
1. nowe wahacze prowadzące belkę tylnego zawieszenia, poprzednie miały skruszałe i popękane gumy i były chyba od nowości w aucie czyli ponad 277kkm
2. nowa poduszka środkowa silnika - już 3 jak posiadam auto, tym razem /po raz pierwszy/ założony został poliuretan zrobiony na zamówienie, oryginalna Meyle jeszcze "żyła" ale jej guma była już strasznie popękana i miękka po 57kkm przebiegu, poprzednia oryginalna wytrzymała 59kkm i była wtedy całkowicie zerwana
3. nowe końcówki wahaczy z przodu i drążków kierowniczych, końcówki drążków wytrzymały 87kkm, końcówki wahaczy były chyba od nowości w aucie czyli ponad 277kkm
4. kolektor wydechowy /poprzedni pęknięty między 2 a 3 cylindrem/
5. oczyszczone i zabezpieczone antykorozyjnie korodujące już elementy podwozia oraz zawieszenia przedniego i tylnego /15 letnie auto /
6. dorobiona rurka powrotna oleju z turbiny do silnika, poprzednia skorodowana i mokra od oleju, jeszcze trochę a "strzeliłaby" podczas pracy silnika
1. założone i podłączone zostały ledy - światła dzienne, oryginalne blendy Brabusowe a ledy NSSC /zdjęcia zrobię jak auto się pojawi w domu/
2. założony /wymieniony na obsługujący fotele/ został włącznik, położona została brakująca instalacja elektryczna od podgrzewania siedzeń, no i oczywiście zostały podłączone i sprawdzone podgrzewane siedzenia
F2 450 cdi
1. nowe wahacze prowadzące belkę tylnego zawieszenia, poprzednie miały skruszałe i popękane gumy i były chyba od nowości w aucie czyli ponad 277kkm
2. nowa poduszka środkowa silnika - już 3 jak posiadam auto, tym razem /po raz pierwszy/ założony został poliuretan zrobiony na zamówienie, oryginalna Meyle jeszcze "żyła" ale jej guma była już strasznie popękana i miękka po 57kkm przebiegu, poprzednia oryginalna wytrzymała 59kkm i była wtedy całkowicie zerwana
3. nowe końcówki wahaczy z przodu i drążków kierowniczych, końcówki drążków wytrzymały 87kkm, końcówki wahaczy były chyba od nowości w aucie czyli ponad 277kkm
4. kolektor wydechowy /poprzedni pęknięty między 2 a 3 cylindrem/
5. oczyszczone i zabezpieczone antykorozyjnie korodujące już elementy podwozia oraz zawieszenia przedniego i tylnego /15 letnie auto /
6. dorobiona rurka powrotna oleju z turbiny do silnika, poprzednia skorodowana i mokra od oleju, jeszcze trochę a "strzeliłaby" podczas pracy silnika
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!