W F2 450 przedlift naprawiłem opornicę regulacji nawiewu kabiny.
Patent producenta jest nieziemski, zamiast np. termistora, styki przy wtyczce i przy drucie oporowym połączone są lutem (cyna ?) średnicy 1,5mm długości około 5mm.
Jak są za duże opory przepływu - opornica nie jest właściwie chłodzona - to za wysoka temperatura topi lut i nawiew działa tylko na najwyższych obrotach, nie działa 1 i 2 jego bieg.
Naprawy dokonałem metodą producenta, tylko że lutem z kalafonią w środku
Ponieważ ewentualna naprawa na drodze, np. drucikiem zajmie nie więcej jak 1 minutę (z demontażem i montażem opornicy), zatem zobaczę czy mój lut jest tak samo dobry jak oryginalny.
Patent producenta jest nieziemski, zamiast np. termistora, styki przy wtyczce i przy drucie oporowym połączone są lutem (cyna ?) średnicy 1,5mm długości około 5mm.
Jak są za duże opory przepływu - opornica nie jest właściwie chłodzona - to za wysoka temperatura topi lut i nawiew działa tylko na najwyższych obrotach, nie działa 1 i 2 jego bieg.
Naprawy dokonałem metodą producenta, tylko że lutem z kalafonią w środku
Ponieważ ewentualna naprawa na drodze, np. drucikiem zajmie nie więcej jak 1 minutę (z demontażem i montażem opornicy), zatem zobaczę czy mój lut jest tak samo dobry jak oryginalny.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!