(04.12.2015, 12:43)LAZY. napisał(a): Ewentualnie polutować srebrem to już na bank nie puści.
Adam, no Ciebie o dyletanctwo nie podejrzewam, ale żart niezły.
Dla potomnych to jest zabezpieczenie termiczne dmuchawy żeby jej silnik się nie spalił.
Gdy dmuchawa dmucha chłodzi zarazem opornicę, dlatego tak wymyślili, że po nagrzaniu się drutu oporowego, niechłodzonego przepływem powietrza pchanego dmuchawą, a tym samym i tego pręcika do temperatury około 200°C ma się stopić, a nie przepalić zwoje opornicy lub spowodować mały albo duży pożar.
Byłem na hamowni z autem żony F2 450 cdi cabrio 2005, wynik poniżej jest to auto jak wyszło z fabryki, bez jakichkolwiek modyfikacji w dolocie lub ingerencji w oprogramowanie.
[img][/img]
Kolejny pomiar będzie po wywaleniu egr by Łysy13, a pierwszy krok już po powyższym pomiarze uczyniłem - założyłem emulator egr. Obecnie szukam rurki 42mm średnicy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!