(12.06.2017, 15:47)zleon napisał(a): Właśnie wymieniłem intercooler, ciekło trochę z niego i syczał . Poprzedni wytrzymał niecały rok i puścił na złączu dolnym (alu-plastik). Ale to była kiepska chińska podróba z all..ro, za chore 450 zł.
Teraz mam oryginał Behr z 480 ....ciekawe ile wytrzyma?
Nawet nie przypuszczałem, że to takie łatwe. Zajęło mi wszystko może 2 godziny. Niczego nie trzeba demontować, tylko wąż EGR -kolektor: potem poluzować opaski i idzie. Żeby nie połamać uchwytów, trzeba odgiąć płaskim wkrętakiem blaszki mocujące na starym intercoolerze.
Montaż też bez problemu - trzeba nakierować węże na króćce i też same wchodzą przy montażu. Konieczny jest giętki długi wałek na klucz nasadowy 7 mm
Absolutnie niczego ie trzeba "wpychać na siłę" - jest dosyć miejsca na wszystkie manewry.
Czytałem posty, że trzeba opuszczać silnik - ale to absolutnie nie jest konieczne.
o fajnie. a może robiłeś jakieś zdjęcia ?