Dźwignię z automatem sam zamontowałem- oryginalnie była kula. I całe szczęście że zdjąłem osłonę wierzchnią bo pod spodem ujrzałem coś czego się nie spodziewałem. Obudowa zmieniacza była konkretnie połamana i pospawana na gorąco i klejona,skręcana na śrubki. Co do kierownicy to obudowa kierownicy też była pomielona, brakowało taśmy, klakson był realizowany za pomocą włącznika na kablu :P Żaróweczki abs i poduszki nie było.
Auto miało małego dzwonka, ucierpiała szyba przednia, plastiki. Buda ocalała, nienaruszona, żadnego spawania.
Auto kupiłem bardzo okazyjnie ze względu na wady jakie posiadało. Doprowadziłem je jako tako do ładu, a aktualnie je modernizuję, uzupełniam braki i pozbawiam usterek. Teraz chciałbym uruchomić poduchę i zobaczyć co z tym ABS. Pełną fotorelację z opisem napraw umieszczę we właściwym dziale, lecz dopiero po zakończeniu.
Auto miało małego dzwonka, ucierpiała szyba przednia, plastiki. Buda ocalała, nienaruszona, żadnego spawania.
Auto kupiłem bardzo okazyjnie ze względu na wady jakie posiadało. Doprowadziłem je jako tako do ładu, a aktualnie je modernizuję, uzupełniam braki i pozbawiam usterek. Teraz chciałbym uruchomić poduchę i zobaczyć co z tym ABS. Pełną fotorelację z opisem napraw umieszczę we właściwym dziale, lecz dopiero po zakończeniu.
Star diagnoza trójmiasto.