(22.05.2020, 08:57)Fireman napisał(a): Ja kończę podobną operację:Brawo. tak trzymać
1. Regeneracja rozrusznika, alternatora, kompresora klimatyzacji;
2. Nowe: pompa wody, czujnik położenia wału, rolka napinacza, paski, linki hamulca postojowego, skraplacz (chłodnica klimatyzacji), nowe płyny oczywiście, filtry itp.
3. Wyczyszczona i pomalowana rama zawieszenia silnika;
4. Uporządkowanie instalacji elektrycznej (dużo gadżetów) i po dwóch przekładkach magla (dwa razy- zwykły na wspomagany elektrycznie - znowu na zwykły) bo nie udało się ogarnąć elektroniki do mego autka, jak zdjąłem deskę rozdzielczą żeby zdemontować parownik w celu jego weryfikacji, to była masakra.
Jeszcze parę dni i smarcik znowu będzie latał, bo przez ostanie dwa lata przejechał 1500 km.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio