(13.04.2018, 10:37)obwd-crash napisał(a):(13.04.2018, 09:09)BASTOS napisał(a):(13.04.2018, 07:55)krzyss napisał(a): Nadal nie rozumiem jak za odebrane polaczenie mozna naliczyc pieniadze. Ktory to operator ?
Oczywiście ze można i to może zrobić każdy operator. Może to wynikać z trzech powodow.
1 Błąd systemu.
2. Rozmowa na koszt abonenta.
3 Tele oszuści.
ad.1 rozumiem że może coś takiego się zdarzyć , ale to powinien wychwycić sam operator
ad.2 nie rozumiem jak to działa, skoro wymaga zgody odbierającego na pokrycie kosztów rozmowy, przy głuchym telefonie i rozłączeniu po chwili, nic takiego nie ma miejsca,
ad.3 nie rozumiem jak to działa przy odebranej głuchej rozmowie i rozłączeniu po chwili
cd 1 Wiesiu nikt nie siedzi i nie kontroluje bilingu klientów, wlasnie po to sa reklamacje.
cd 2 i 3 teoretycznie tak, wymaga zgody są to jednak systemy teleinformatyczne a jak wiadomo zawsze znajdzie się jakiś lepszy specjalista ktory to obejdzie, pamietasz kiedyś udawalo oszukiwać się automaty telefoniczne.