Panowie kilka pytań....
Po pierwsze potrzebuje chłodnice intercoolera 0.8 CDI standard - przetarła się:/
Po drugie... dziś został wymieniony termostat.... zostal odpowietrzony jak należy.... Ale jest problem... wydaje mi się że mam problem z wiatraków chłodnicy.... jadąc 120 lub wyżej wyskakują mi 4 kropki jak zwolnie ( mniejsze obroty ) spada na 3.... generalnie przejazd przez miasto dziś ( 32 stopnie ) trzyma 3 kropki.... Ale postalem trochę w miejscu i złapał 4....
Problem w tym że odkąd mam smarta nie słyszałem wentylatora chłodnicy.
Czy po zgaszeniu rozgrzanego auta powinna się włączyć?
Domyślam się że może padł czujnik temperatury lub sam wiatrak.... czy dostanę się do niego po zdjęciu osłony spodu ? Czy muszę rozpinac przód ?
Może spróbować jakoś jeszcze odpowietrzyc ? Chociaż w serwisie w którym robiłem odpowiwtrzali przez czujnik temp. Sam nie wiem.. :(
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Po pierwsze potrzebuje chłodnice intercoolera 0.8 CDI standard - przetarła się:/
Po drugie... dziś został wymieniony termostat.... zostal odpowietrzony jak należy.... Ale jest problem... wydaje mi się że mam problem z wiatraków chłodnicy.... jadąc 120 lub wyżej wyskakują mi 4 kropki jak zwolnie ( mniejsze obroty ) spada na 3.... generalnie przejazd przez miasto dziś ( 32 stopnie ) trzyma 3 kropki.... Ale postalem trochę w miejscu i złapał 4....
Problem w tym że odkąd mam smarta nie słyszałem wentylatora chłodnicy.
Czy po zgaszeniu rozgrzanego auta powinna się włączyć?
Domyślam się że może padł czujnik temperatury lub sam wiatrak.... czy dostanę się do niego po zdjęciu osłony spodu ? Czy muszę rozpinac przód ?
Może spróbować jakoś jeszcze odpowietrzyc ? Chociaż w serwisie w którym robiłem odpowiwtrzali przez czujnik temp. Sam nie wiem.. :(
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio