Jak napijesz pasek alternatorem to musisz poluzowac obydwie śruby. Ta na dole i ta u góry.
Może nie mam poparcia naukowego ale jak już naciagniesz odpowiednio pasek to najpierw mocno dokręć górną A potem dolna.
Gdyż górna ma luz roboczy ( śruba w tulejce obudowy).
Ja tak.mialem i jak najpierw dolna ściągnąłem to ta górna była napięta w jednej pozycji A po jakimś czasie lekko się potrafiła w tym małym luzie w tulejce przesunąć się. A to wystarczyło by pasek się lekko zluzował na tyle by " cwierkotac".
Ale to tylko moje luźne przemyślenia po zakładaniu alternatora i popiskiwaniu.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Może nie mam poparcia naukowego ale jak już naciagniesz odpowiednio pasek to najpierw mocno dokręć górną A potem dolna.
Gdyż górna ma luz roboczy ( śruba w tulejce obudowy).
Ja tak.mialem i jak najpierw dolna ściągnąłem to ta górna była napięta w jednej pozycji A po jakimś czasie lekko się potrafiła w tym małym luzie w tulejce przesunąć się. A to wystarczyło by pasek się lekko zluzował na tyle by " cwierkotac".
Ale to tylko moje luźne przemyślenia po zakładaniu alternatora i popiskiwaniu.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio