Też tak miałem, od dnia zakupu auta w październiku 2011 (przy 150kkm), ale zima złagodziła a momentami całkowicie usunęła objawy, a wiosna wzmogła je z taką siłą, iż nie dało się już spokojnie jeździć i wymieniłem cały komplet - sprzęgło z łapą i łożyskiem przy ok. 160kkm.
Przy okazji demontażu całego zespołu napędowego wyczyszczony/wymyty został intercooler oraz przewody dolotowe powietrza i zawór egr, jak i zaślepiony dolot spalin do egr a odma została wyprowadzona na zewnątrz do poza dolot do zewnętrznego odstojnika oleju.
Polecam post w którym to opisałem bardziej szczegółowo
http://smartklub.pl/t-faq-trzy-poziome-k...0#pid61110
Przy okazji demontażu całego zespołu napędowego wyczyszczony/wymyty został intercooler oraz przewody dolotowe powietrza i zawór egr, jak i zaślepiony dolot spalin do egr a odma została wyprowadzona na zewnątrz do poza dolot do zewnętrznego odstojnika oleju.
Polecam post w którym to opisałem bardziej szczegółowo
http://smartklub.pl/t-faq-trzy-poziome-k...0#pid61110
(25.03.2014, 07:22)ez84 napisał(a): Przebieg 142000 ( z tego ja zrobiłem 40000 ile ma naprawdę hmmm ),
objawy od czasu do czasu trzy kreski ( np. po jeździe w korkach na światłach na dłuższym postoju też zaczyna sam jechać po jakimś czasie i w tedy nie wchodzi bieg i booom trzy kreski)
sprzęgło na mocniej wciśniętym gazie się ślizga ( adaptacja nic nie pomogła ).
Co do łapy sprzęgła to jakiś poprzedni magik w warsztacie zamiast wymienić bo dziurawa dał jakąś tulejkę czy też inny g..... w miejsce przetarcia.
ps. siłownik sprzęgła ma trochę ponad rok
koszt zabawy ok 1700 zł ale jak trzeba to trzeba
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!