(30.07.2019, 19:56)DawidWarsaw napisał(a): Tylko czy tak naprawdę szósty bieg w Smarcie dieslu ma sens? Przecież powyżej 110 km/h i tak już na piątym biegu silnik walczy, a na szóstym to już... Może być nawet za bardzo obciążony. Czy przełożenia do piątego biegu były jednakowe w 450 i 451?Hehe.... no dobre dobre...
Dawid z całym szacunkiem ale nie wiem czym Ty jeździsz bądź jeździłes ale w CDI 5 a 6 to są różne przełożenia i 6 dużo daje... wybacz że się zasmialem ale to nie dotyczy tylko smarta... Po to są skrzynie 4ro 5cio i 6cio by spełniały swoje funkcje. I spełniają... W jednym z moich aut ( bez reklamy bądź anty reklamy marki) na 5 mając 3 tyś obr/min przyłączam na 6 i mam 2800 obr/min. Niby nic ale jednak bardzo dużo.... W innym aucie różnice mam ponad 500obr/min....
I wcale nie oznacza to że w tym pierwszym jest zła skrzynia.... Poprostu jest inny silnik i inne może mieć przełożenie w stosunku obciazenia.
Podobnie jest w smartach...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio