Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450] Filtr powietrza silnika

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450] Filtr powietrza silnika
#91
 plesniak 
Jeździłem Golfem kilka lat Smile)))


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#92
 marekctr 
plesniak Stary nie masz racji i nie wiesz, o czym piszesz nie chcę się wymądrzać, ale to, co pisałem wcześniej odnosi się do normalnych nie sportowych wózków. Będę emisariuszem mokrych filtrów olejowych i tyle. Jak ktoś ma pytania zapraszam.
 Odpowiedz
#93
 damiano.o 
Jako kilku letni użytkownik filtrów "mokrych" czyli można je ująć jako sportowych - mam taki w swoim 451 - najpierw k&n teraz airbox simota stwierdzam, że filtr ten jest wskazany dla pojazdów, gdzie chcemy minimalnie podnieść ich osiągi. Ale jest zawsze ale.... Filtr ten musi być regularnie czczony najlepiej co 8 do 10k. Później puszcza mikro pyłki, które idą w dolot (co łatwo zaobesrwować już przy zdjęciu rury z przepustnicy). Przy takim filtrze wymiana oleju to max 10k km. Flitry mokre z każdym czyszczeniem tracą odrobinę ze swoich właściwości filtrujących co również widać po mikro osadzie na przepustnicy (szczególnie wyraźnie, jeżeli odma jest wypięta). U mnie po 5 myciu podjąłem decyzję o wymianie. Najlepiej zatrzymuje mikro pyłki filtr papierowy, ale jest słabszy przelot powietrza. Ja używam np. w 453 filtra z włókniny syntetycznej, która jest w filtrach marki knecht, ale przelot też nie jest taki jak w sportowym. Gąbka jest pośrednio optymalna, pomiędzy filtrem tradycyjnym a sportowym. Ponadto zaobserwowałem, że przy dynamicznej jeździe spalanie na filtrze sportowym jest wyższe niż na tradycyjnym, niewiele, ale jest. Podsumowując, filtr sportowy tak, jeżeli będziemy zdyscyplinowani i chcieli mieć troszkę lepsze osiągi. Jeżeli nie chce nam się bawić w jego właściwe utrzymanie pozostałbym przy filtrach tradycyjnych.
Więc każdy musi sobie sam odpowiedzieć

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#94
 zlomek433 
Kto pomoże w wyborze filtra ? PIPERCROSS vs K&N? Cena gąbki to 90zł a K&N 180zł więc różnica spora.. Miałem K&N ale tak jak pisaliście po kliku myciach nadawał się do śmieci (Może od niewłaściwego mycia) ale różnica na nim moim zdaniem była odczuwalna
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Opuszczenie silnika Irenty 7 2.639 09.08.2023, 09:10
Ostatni post: kamil.tomasz
  Pompa powietrza wtórnego 0.7 75Km kamil.tomasz 0 447 03.08.2023, 08:34
Ostatni post: kamil.tomasz
  450 - Wymiana poduszek silnika, poduszka, poduszki greebo77 102 81.034 22.07.2023, 20:37
Ostatni post: tkm_smart_
  Czujnik temperatury powietrza zasysanego, zwarcie do masy dominik93 6 6.204 18.06.2023, 08:32
Ostatni post: berthold61
Video Przekładka silnika Kubabuba 1 611 19.04.2023, 13:16
Ostatni post: raffa
  Wymiana silnika Łukasz_K 3 794 20.01.2023, 21:38
Ostatni post: raffa
  Tuning silnika i skrzyni smart 0,7 xtoppee 3 963 27.07.2022, 21:44
Ostatni post: raffa
  smart 450 zmiana silnika z 600 na 700 atom181 1 2.556 27.07.2022, 11:49
Ostatni post: JarLot
  Nierówna praca silnika kunaa 2 1.513 30.03.2021, 19:52
Ostatni post: kunaa
  Mycie silnika kubaxax 2 2.181 21.08.2019, 03:18
Ostatni post: kubaxax



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu