Ciekawe co krzyknie system jak poda się mój VIN
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(24.09.2017, 18:29)MariuszB napisał(a): Co myślisz o jakości wykonania i jak ją oceniasz przez pryzmat ceny zakupu? Myślę, że prawdziwą opinie o 453 będziemy mogli wydać jak te auta będą miały najechane po 100- 200 tkm i (zaryzykuje) 10 lat na karku Co do jakości wykonania to nie wyglada to źle. Trochę bolą oczy jeśli chodzi o plastiki drzwi i wykonanie subwoofera. Tutaj JVC się nie popisało. Myślę, że odpowiedni flok poprawi wygląd. Co do ceny zakupu to w moim przypadku to auto „drugie” i traktuje jako grymas szczególnie że to Brabus. Nie można w moim przypadku tego porównywać bo w normalnych warunkach auto nie jest warte swojej ceny. Dla mnie każdy smart którego miałem (450 cdi, 451 cdi i teraz 453 Brabus) to mnóstwo radości z posiadania totalnie niefunkcjonalnego przepłaconego auta . Ktoś kto nie miał smarta nigdy tego nie zrozumie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Potwierdzam to co napisał Pleśniak, auto totalnie przepłacone ale ....... mam to o czym marzyłem, bo patrząc na ceny innych cabrio to nie jest najdroższe. Wydaje mi się jeszcze że zapomniano o jednej ważnej rzeczy na plus ....... automatyczna skrzynia biegów ....... zdecydowanie wygrywa w segmencie ....... przynajmniej z tymi, które ja testowałem
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Skrzynia jest świetna. Jeszcze jeden minus, nie wiem może to jest norma w Renault. Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów w każdym innym aucie jakie miałem wyłączało się stanowczo wcześniej. Teraz trzeba właściwie wyprostować kierownicę do pozycji jazdy na wprost.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
oj tam.... zrobiłam 1600 km i jest cudnie
453 nie ma systemu aktywnego hamowania - bywa (ja nie mam) czujnik odległości. Za ten brak odjęli smarkatemu jedną gwiazdkę w ocenie bezpieczeństwa. W weekend zrobiłam trasę z Poznania do Kołobrzegu i z powrotem, z tego 200 km w deszczu o różnym nasileniu - czujnik działa ok, tak samo wentylacja. Odkryłam, że jest to moje pierwsze auto (w ogóle 11), w którym nie parują szyby... Uwielbiam nim wyprzedzać - wyprzedzani chyba nie bardzo . No i zawracać. No i w ogóle wszystko
Na Smarta nigdy nie jest za późno
to ja sie wypowiem - mam juz ponad 6tys km najechane...
Pomine co powinien miec a czego nie ma (dostep bezkluczykowy,asystent pasa,tempomat aktywny....itp) i dodam ze rowniez nie jestem w stanie porownac z poprzednim 451 bo nie jezdzilem -to moj 1. smart czujnika deszczu i automat swiatel nie mam-ale to akurat prosta sprawa tzw.retrofit`em zrobic ---szczegolnie te swiatla musze sobie kupic , tak samo zebrac sie i w koncu lampy na led zmienic (przod+tyl) - startstop - trzeba kupic sobie wylacznik zeby juz byl default ustawione na OFF (mozna kupic takowy switch) - system ostrzegania o odległości do samochodu poprzedzającego - to fakt ze szkoda ze nie polaczyli z awaryjnym hamowaniem,ale raz mi sie przydalo i ostro hamowalem - dramatycznie ustawione pasy - oj co fakt ot fakt...dokupie sobie te uchwyty choc szkoda ze zadnej regulacji nie przewidzieli...to porazka - smród spalenizny jak się wysiada z samochodu - tego nie potwierdzam...moze wlasnie zniknie po tych kilku tys km,u mnie nie ma - brak hamulca postojowego elektrohydraulicznego - ale po co? dajesz ustawienie P i zalatwione...no chyba ze extra górka,choc mi sie nie zdarzylo korzystac z recznego - system ogrzewania/klimatyzacji - jest bardzo prosty i czytelny...jesli to skomplikowane to co powiedziec w volvo albo citroenach? juz prosciej byc nie moglo akurat - brak sterowania glosowego - no coz...widac jakim rynkiem nieisottnym jestesmy zeby to montowali...choc sa testy po niemiecku ze to bardzo srednio dziala (jest android auto-polecam!-dziala!) - hill assit - przeciez jak masz automat to po co to w ogole? puszczasz hamulec i jedziesz (chyba ze masz manuala?) - kamery cofania i czujek parkowania nie mam - na codzien jezdzilem duzym suv`em wiec tutaj dla mnie to bajka i niekonieczne (ewentualnie dokupie sobie czujki na bluetooth-podkladka pod tablice na baterie-fajny gadzet widzialem) - klima dziala u mnie prawidlowo - nie potwierdzam zeby szyby cos nie ten teges - za to jakosc wykonania jest hmmmm dobra ale spasowanie "jakotako" tzn.slychac trzeszczenie na nierownym generalnie to najtansze cabrio na rynku - kolejne to juz mx5 za 100k pln ale jazda nim jest uciazliwa po miescie na codzien (jezdzilem tym nowym) , mocno zglebione , halasliwe... wlasnie odnosnie uzytkowania - ja nim jezdze na codzien po miescie i bajka , z parkowaniem nieomal "pod drzwi" , juz suv na miasto nie wyjezdza-nie jest to zatem dla mnie jakas zabawka weekendowa tylko realne auto na codzien i naprawde sie sprawdza - wlazl nawet caly koszyk zakupow z auchan (bagaznik prawie jak w autach kompaktowych) - ogolnie polecam
Jako że mi pyknęło właśnie 10 000 km to mogę tylko potwierdzić kwestie podniesione przez poprzedników. Ogólnie auto wychodzi na duży plus. Kwestie które mi w nim przeszkadzają skutecznie są zasłonięte jego zaletami. W dodatku to co mi przeszkadza, innemu nie koniecznie musi. Porównując swoje 10 000 km do 451 to przy tym dystansie w 451 byłem już na 2 akcjach serwisowych. W 453 na razie obyło się bez
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
453 - Felgi i opony na lato 17/18 | plesniak | 6 | 3.592 |
19.12.2017, 11:50 Ostatni post: pastor |
|
smart 453 by ASPEC | plesniak | 5 | 3.172 |
08.12.2017, 13:08 Ostatni post: PatiEK |
|
Kpl. plastików do 453 ? | RobsonWawa | 3 | 3.033 |
27.04.2015, 16:47 Ostatni post: kotomysz |