Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 0.6 Alternator - dwa typy / różnice / regulator napięcia

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 0.6 Alternator - dwa typy / różnice / regulator napięcia
#11
 Lolek 
Dokładne wyczyszczenie klem i zacisków to po primo, gaśnięcie wszystkiego jest jednoznaczne, drugi koniec kabla masy też bym sprawdził. Brak ładowania a brak zasilania przy próbie rozruchu to dwa osobne problemy, ładowanie się rozpoczyna dopiero po rozruchu i osiągnięciu odpowiednich obrotów. Pozdro. L
Lolek - motoparalotniarz
 Odpowiedz
#12
 Gizbern 
Podaj VIN sprawdzę jaki powinien być alternator
 Odpowiedz
#13
 brat_hanki 
Tak jak koledzy piszą problem pewnie będzie przy kablach do akumulatora, i to może być przyczyna usterki alternatora.
Jak na chodzącym alternatorze odłączy się akumulator to w zasadzie od razu można zamawiać nowy mostek diodowy do alternatora.
 Odpowiedz
#14
 dante-v 
Problem rozwiązany (choć samochodem nie jeździłem prawie 2 miesiące i mało do wariatkowa prze niego nie trafiłem...)
Wszyscy co pisali o regulatorze napięcia mieli rację. A nieporozumienie (kosztowne zresztą) pomiędzy mną a
tym elektrykiem pojawiło się dlatego, że to nie on wykręcał go z auta - tylko dostał gotowy do rąk. Więc
jak w przypadku 95% alternatorów (ponoć) założył, że i ten jest z kablem wzbudzającym i dał ten jakiś regulator
standardowy jakie są w Smartach za 99 zł - a to miał być ten do tych, do których dochodzi jedynie pojedynczy
kabel. Wsio. Najweselsze jest to, że po tych 2 miesiącach (wymiana popychaczy + te grube problemy z alternatorem) okazało się że po tych wielokrotnych podnoszeniach i opuszczaniach silnika coś się poluzowało i płyn chłodniczy wycieka spod samochodu..... xDDD (wariatków nieuchronnie blisko!... hahahah)
Ale to już też zrobione - dokładnie oddali go kilka godzin przed Sylwestrem. Ehhhh..... Durne samochodziki Very happy
Dzięki wszystkim, którzy się tu wypowiedzieli bo dało mi to przynajmniej całkiem niezły "oręż" w postaci
argumentów, których mogłem używać w rozmowie z tym elektrykiem - no i ogólną wiedzę na temat
alternatorów. Wesołości w NY, powodzenia i thx jeszcze raz Smile
Temat uważam za zamknięty.
 Odpowiedz
#15
 Kanapa 
Z tego też powodu podstawą w serwisie smart jest nr VIN. Dokumentacja fabryczna pozwala na uniknięcie takich zabaw. Dokumentacja lub doświadczony smartowy warsztat.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#16
 Marek 
(03.01.2016, 11:45)dante-v napisał(a): Ehhhh..... Durne samochodziki Very happy

Samochodziki są cudowne, Durni to są mechanicy bynajmniej w mojej okolicy jak mi alternator umarł pierwsze koszta jakie usłyszałem to cena za wyjecie silnika, a potem nowy alternator Janusz mechaniki zarzekał się na swoją córkę dziewice ze już alternatory w smarcie to on na pamięć wymienia. Ok poczytałem forum podejrzałem na UK forum jak wyjąc alternator bez wyciągania silnika, po Nr części zamówiłem regulator i bangla wszystko ze hej. [Obrazek: c924396bb5452127e29910d0685bebe7.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  450 -alternator - schemat elektryczny, podłączenie alternatora, ładowanie 118 88.879 27.02.2023, 15:28
Ostatni post: raffa
  Jaki alternator do 450 CDI? Michausen 9 5.695 26.12.2017, 23:12
Ostatni post: IRIAD
  Padł silnik, alternator czy może coś innego? katherine 6 3.479 05.04.2017, 20:49
Ostatni post: katherine
  [450] Regulator ciśnienia paliwa gdzie powinien być wężyk GorylAliasGonzo 2 4.774 17.01.2017, 12:09
Ostatni post: krzyss
  Roznice w osprzecie silnika Cdi vs 700cc sasklacz 5 2.885 10.08.2014, 01:29
Ostatni post: sasklacz
  brak napięcia na wtryskiwaczach 0 2.104 14.06.2010, 15:47
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu