Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450] 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450] 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu
#1
Smile 
 marcinmobil 
lmoże ktoś z forum byby zainteresowany takim zestawem oczywiście nie tym konkretnie ale samą modyfikacją tylnych hamulców z bębna na tarcze będę robił dla siebie i zmiana z ręcznego na linkę na hydrauliczny ręczny oczywiscie

link http://smartmadness.com/shop/index.php?r...uct_id=802
była  UMBRELLA  jest  FOX
 Odpowiedz
#2
 Fireman 
Jakie koszty przewidujesz, masz zamiar sam dorabiać niezbędne elementy, czy chcesz adaptować coś z innego auta? Jak były by rozsądne pieniądze to może bym pomyślał!
Co się spali to nie zgnije!!!
 Odpowiedz
#3
 frygi 
W rozsądnej cenie Wink też można pmyśleć nad zmianą


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz
#4
 marcinmobil 
tarcza to ok 80 pln nowa zacisk uzywany 20 pln adapter dorabiam sam pompka jedna sekcja z 60 pln nowa i dorobic trzeba dzwignie recznego a moze elektryczny zrobic tk mysle z 500 zl wyjdzie
była  UMBRELLA  jest  FOX
 Odpowiedz
#5
 ROZEK 
O to czekam na efekty, bo sam o tym myślałem. Wydawać 1300 $ to mnie jednak trochę powstrzymuje, chociaż taką opcje też rozważałem.
 Odpowiedz
#6
 obwd-crash 
Pytanie czy Twoje rozwiązanie spełni wymogi regulaminu nr 13 (seria poprawek 06) oraz nr 78 (seria zmian 01) Organizacji Narodów Zjednoczonych dotyczące homologacji pojazdów. Konkretnie chodzi o to, że zgodne z PN-76/S-47000 jako pierwsze zablokowaniu powinny ulec koła osi przedniej dla współczynnika przyczepności µ=0,8. Przy dynamice ruchu pojazdu (środek ciężkości na wysokości około 0,5m od podłoża) przy hamowaniu występuje dociążanie kół osi przedniej i odciążanie kół osi tylnej. Hamulce tarczowe względem bębnowych charakteryzują się znacznie większą siłą hamowania przy tym samym ciśnieniu płynu w układzie hamulcowym. Jeżeli nie zastosujesz odpowiedniego korektora ciśnienia samochód będzie zachowywał się przy hamowaniu jak motocykl hamowany tylko hamulcem koła tylnego - będziesz "zamiatał" tyłem po drodze.

W samochodach wyczynowych często stosuje się "wagę" zezwalającą kierującemu pojazdem na zmianę wzajemnej proporcji sił hamowania kół przodu i tyłu, w celu uzyskania określonych efektów przy pokonywaniu zakrętów. Ale wyczyn to nie ruch uliczny, rządzi się innymi regułami i przepisami.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#7
 ROZEK 
O i teraz wszystko już wiadomo...można przystępować do pracy. To ja czekam na wiadomosci Smile
 Odpowiedz
#8
 dominikk 
(25.04.2014, 14:36)marcinmobil napisał(a): lmoże ktoś z forum byby zainteresowany takim zestawem oczywiście nie tym konkretnie ale samą modyfikacją tylnych hamulców z bębna na tarcze będę robił dla siebie i zmiana z ręcznego na linkę na hydrauliczny ręczny oczywiscie

link http://smartmadness.com/shop/index.php?r...uct_id=802

JESTEM MOCNO TYM ZAINTERESOWANY. JAK POWSTANIE DAJ ZNAĆ Very happy

(26.04.2014, 13:10)obwd-crash napisał(a): Pytanie czy Twoje rozwiązanie spełni wymogi regulaminu nr 13 (seria poprawek 06) oraz nr 78 (seria zmian 01) Organizacji Narodów Zjednoczonych dotyczące homologacji pojazdów. Konkretnie chodzi o to, że zgodne z PN-76/S-47000 jako pierwsze zablokowaniu powinny ulec koła osi przedniej dla współczynnika przyczepności µ=0,8. Przy dynamice ruchu pojazdu (środek ciężkości na wysokości około 0,5m od podłoża) przy hamowaniu występuje dociążanie kół osi przedniej i odciążanie kół osi tylnej. Hamulce tarczowe względem bębnowych charakteryzują się znacznie większą siłą hamowania przy tym samym ciśnieniu płynu w układzie hamulcowym. Jeżeli nie zastosujesz odpowiedniego korektora ciśnienia samochód będzie zachowywał się przy hamowaniu jak motocykl hamowany tylko hamulcem koła tylnego - będziesz "zamiatał" tyłem po drodze.

W samochodach wyczynowych często stosuje się "wagę" zezwalającą kierującemu pojazdem na zmianę wzajemnej proporcji sił hamowania kół przodu i tyłu, w celu uzyskania określonych efektów przy pokonywaniu zakrętów. Ale wyczyn to nie ruch uliczny, rządzi się innymi regułami i przepisami.

Regulowany kolektor siły hamowania temat załatwia - ceny bodaj od 250-300zł za markowy...

http://www.inter-rally.pl/product-pol-45...m-RRS.html
 Odpowiedz
#9
 marcinmobil 
I prosze bardzo[Obrazek: upugu8a7.jpg]

[Obrazek: qunutu3e.jpg]

[Obrazek: qu9u9epy.jpg]

I takie cudenko
[Obrazek: 6y3une9y.jpg]

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
była  UMBRELLA  jest  FOX
 Odpowiedz
#10
 RobsonWawa 
Patrząc powyżej zastanawiam się gdzie kończy się rozsądek a zaczyna odwaga ? Smile
Cabrio 451 Ultimate RS                                                                                     LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tarcze hamulcowe Arczi100 7 2.856 17.10.2017, 16:40
Ostatni post: modusoperandi



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu