Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Alternatywny interfejs i soft, program diagnostyczny

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Alternatywny interfejs i soft, program diagnostyczny
#1
 miksell 
Przeglądając Allegro znalazłem coś takiego:

Interfejs Diagnostyczny

Zastanawiam, się może kupić coś takiego. Raz na jakiś czas podepnę mojego smarta pod komputer i będę wiedzieć co się w nim dzieje.
Czy ktoś przerabiał zabawę z interfejsami?
Planuję również zakup zakup dużego auta. Taki interfejs może przydać się do wstępnej diagnozy przed zakupem.
Co wy o tym sądzicie?



Edit

Link do info o oryginalnych systemach diagnostycznych do smart:
http://smartklub.pl/t-star-diagnose-wis-...ajne-hasla





Lista realnych opcji testerów Delphi i im podobnych - działających i sprawdzonych

450 Przedlift
- nie koduje kluczyków
- nie adaptuje skrzyni

450 Polift
- adaptacja sprzęgła
- kodowanie kluczyków
- kasowanie serwisu
- kasowanie błędów poduszek, ABS/ESP ale próbować po rożnych rocznikach.

451
- adaptacja sprzęgła ale nie dla 2013
- kasowanie błędów

452
- nie robi adaptacji sprzęgła

454
- kasowanie pojedynczych błędów typu Poduszka, ABS, klima. Głębszych błędów nie widzi.
- kluczyków nie koduje

453
- nie łączy się



Proszę o podawanie innych sprawdzonych funkcji





Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#2
 Szupryk 
Myślę że przed zakupem jakiegokolwiek samochodu, należy pojechać na przynajmniej stację diagnostyczną, albo do swojego mechanika. Wink
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#3
 All-capone 
700ka oraz cdi bez problemów ale 600 cm niestety nie będzie współpracował z tym interfejsem


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#4
 miksell 
A jakie dane można realnie sczytać tym interfejsem?
 Odpowiedz
#5
 kmalinek 
Miałem ten interfejs... Mój smart to 2000 cdi i nie szło się nim połączyć... Na aukcji jest napisane diesle po 2004 czyli posiadające szynę CAN chyba... W kazdym razie nie udało się tym nic zrobić...
 Odpowiedz
#6
 miksell 
A jakieś inne próbowałeś?
 Odpowiedz
#7
 Gość 
Cena świadczy o możliwościach tego cuda... Gdby było to takie super to większość serwisów nie kupowała by urządzeń tak jak np. KTS za kilkanaście - kilkadziesiąt tysiecy złotych tylk kupiła by taki super gadżet i już...

Żałosny jest też opis...
Cytat:\"(...)a w przeszłości zdarzyło się, że w Twoim samochodzie zapaliła się kontrolka silnika a Ty musiałeś jechać usunąć ten błąd, co gorsza, który mógł się czasem zapalać co parę tygodni i musiałeś wydawać pieniądze duże na podłączenie do komputera u mechanika to teraz już możesz sam to zrobić! (...)
To znaczy, że jeżeli zapala się jakaś kontrolka to zamiast pojechać i naprawić usterkę trzeba kupić sobie taki gadżet i poprostu kasować świecącą się kontrolkę mając dalej coś uszkodzone???
Wybaczcie ale nie pojmuję tego...

Szkoda, że pan sprzedawca nie napisał również, że można też narozrabiać takim gadżetem...

No i na koniec...
jak choruję to idę do lekarza... nie leczę się sam...
jak chcę mieć chleb to idę go kupuję w sklepie... nie piekę sam...
jak chcę się napić piwa to nie kupuję całego browaru...


Edit:
Z tego co pamiętam to KTS robi w Smarcie:
1. Diagnozę silnika wraz z mozliwością sprawdzenia wartości rzeczywistych,
2. ABS - z możliwością odczytu poszczególnych czujników
3. Poduszki
4. Skrzynia
Do wszystkich opcji oczywiści jest odczyt i kasowanie błędów... Wersja 2009/1...
 Odpowiedz
#8
 miksell 
Czyli to cudo za 130 zł nic w smarcie nie sprawdzi? Wink
Myślałem, ze kupie taki sprzęcik i raz na jakiś czas będę podpinać i sprawdzać czy nie pojawiły się jakieś błędy. 8-)
 Odpowiedz
#9
 Gość 
W roku ubiegłym kolega pod namową syna zakupił "to cudo", miało posłużyć do tego co opisują sprzedawcy, pierwszy problem pojawił się po przesłaniu, sprzedający "pomylił wersje" i przesłał z inną wtyczką, później zapomniał dołączyć rachunek, a na koniec okazało się że nie chce współpracować z MB W210 i BMW E36 (mimo telefonicznych zapewnień sprzedającego), moje zdanie....szkoda kasy Crying
 Odpowiedz
#10
 PKO 
Cytat:dragon napisał(a):
Cena świadczy o możliwościach tego cuda... Gdby było to takie super to większość serwisów nie kupowała by urządzeń tak jak np. KTS za kilkanaście - kilkadziesiąt tysiecy złotych tylk kupiła by taki super gadżet i już...

Żałosny jest też opis...
Cytat:<div class=\"xoopsQuote\"><blockquote>\"(...)a w przeszłości zdarzyło się, że w Twoim samochodzie zapaliła się kontrolka silnika a Ty musiałeś jechać usunąć ten błąd, co gorsza, który mógł się czasem zapalać co parę tygodni i musiałeś wydawać pieniądze duże na podłączenie do komputera u mechanika to teraz już możesz sam to zrobić! (...)</blockquote></div>
To znaczy, że jeżeli zapala się jakaś kontrolka to zamiast pojechać i naprawić usterkę trzeba kupić sobie taki gadżet i poprostu kasować świecącą się kontrolkę mając dalej coś uszkodzone???
Wybaczcie ale nie pojmuję tego...

Szkoda, że pan sprzedawca nie napisał również, że można też narozrabiać takim gadżetem...

No i na koniec...
jak choruję to idę do lekarza... nie leczę się sam...
jak chcę mieć chleb to idę go kupuję w sklepie... nie piekę sam...
jak chcę się napić piwa to nie kupuję całego browaru...


Edit:
Z tego co pamiętam to KTS robi w Smarcie:
1. Diagnozę silnika wraz z mozliwością sprawdzenia wartości rzeczywistych,
2. ABS - z możliwością odczytu poszczególnych czujników
3. Poduszki
4. Skrzynia
Do wszystkich opcji oczywiści jest odczyt i kasowanie błędów... Wersja 2009/1...

tez sie zgadzam co to moze byc warte :-? przeplacone 130 pln Mad ale zanim sie ludzie zorientuja to chlopaki zawina interes i po zawodach 8-)
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Identyfikacja dachu soft-top modusoperandi 10 5.664 03.04.2017, 12:03
Ostatni post: modusoperandi



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu