Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450][451] Różnice w jeździe między 451 a 450 (cdi)

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450][451] Różnice w jeździe między 451 a 450 (cdi)
#1
Question 
 Pavvel 
Cześć,

mam pytanie do osób które miały 450 a teraz jeżdżą 451 z takim samym silnikem: Jest postęp? Ciszej, mięcej, twardziej, szybciej? Pali więcej, czy mniej? Awaryjność mniejsza czy większa?
 Odpowiedz
#2
 ŁYSY13 
To przepaść trzeba samemu sprawdzić


IPhone 6S Łysy13 emeryt
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#3
 dr-big 
Potwierdzam, przepaść. 451 jeździ się o niebo lepiej. Trochę więcej pali w CDI, na benzynach smarkowych się nie znam. W 451 jest zdecydowanie więcej miejsca...
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
 Odpowiedz
#4
 MariuszB 
>Przepaść< to jest wtedy, kiedy przesiadasz się z F2, niezależnie czy to 450/451 do np. MB W221/W222. Mówię oczywiście o kwestii szeroko rozumianego komfortu... ale to oczywiste.

W 451 czuć trochę mniej nierówności drogi.
Motor CDI konstrukcyjnie jest ten sam w obu. 451 ma seryjnie trochę więcej mocy.
Skrzynia w 451 zmienia trochę łagodniej.
Spalanie, w 450 nieznacznie niższe.
Trwałość - myślę, że podobna.
451 jest ogólnie ciut większy, co w pewnych kwestiach będzie zaletą, w innych wadą.

Subiektywnie, 450 w środku jest bardziej zabawkowy, gadżet. 451 bardziej "samochodowy".
 Odpowiedz
#5
 dr-big 
(01.05.2016, 07:21)MariuszB napisał(a): >Przepaść< to jest wtedy, kiedy przesiadasz się z F2, niezależnie czy to 450/451 do np. MB W221/W222. Mówię oczywiście o kwestii szeroko rozumianego komfortu... ale to oczywiste. (...)

Wtedy to już porównanie szalupy na wiosła z jachtem motorowym Razz  ...


Dla mnie różnica jest kolosalna, wszystko na plus, a jedyny minus to gabaryty- trudniej wcisnąć się na jakieś wolny skrawek parkingowy.

PS. O awaryjności niewiele mogę powiedzieć, bo 451 użytkowałem do 60 tkm i 50 tkm... Do tego przebiegu w jednym był do wymiany pęknięty pierścień zbierający impulsy z ABS tył- częsta usterka 451- koszt naprawy ze 120 PLN. Dodatkowo dobry olej 0W40 i filtry co 10 Tkm. To wszystko, zalać ON i heja.

PS2. A że 451 CDI mnie przekonał dowodzi fakt, że za 2 dni jadę po następnego zmiennika...
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
 Odpowiedz
#6
 Pavvel 
Dzięki za info.

Więc zmiana na nowszy model jest pozytywna. Zaczynam o tym myśleć.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  451 cdi 45 a 54 km profesorr 2 1.588 19.08.2022, 23:26
Ostatni post: barto69
  Smart 451 MHD - roznice względem nie MHD misiaczek 11 3.486 11.08.2021, 08:43
Ostatni post: misiaczek
  Serwis Smarta 450/451 Vapor2005 2 1.723 21.01.2020, 23:58
Ostatni post: LAZY.
  [451] [451] EGR Off w CDi zlomek433 7 2.900 15.11.2019, 18:38
Ostatni post: Gapa.
  Koła z 450 do 451 Saimon 24 9.666 04.11.2018, 23:43
Ostatni post: zibi smark
  450 vs 451 wady zalety Vapor2005 9 4.978 30.10.2018, 22:57
Ostatni post: Kanapa
  [450][451] Czy pasuje dach z 451 do 450? modusoperandi 2 2.153 21.08.2018, 08:26
Ostatni post: modusoperandi
  Mycie silnika w 450/451 CDI dr-big 5 4.177 02.11.2016, 14:49
Ostatni post: dr-big
Tongue [451] Porównanie modelu fortwo 451 do 450 - różnice Sakuu 4 6.211 20.01.2015, 21:20
Ostatni post: Sakuu
  [451] Spalanie w cdi marcinmid 143 62.779 16.01.2015, 13:00
Ostatni post: Marcin3107



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu