Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450_by_raffa

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450_by_raffa
#91
 tim13 
Co do podmiany koła alternatora.....


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#92
 raffa 
(21.11.2021, 10:18)tim13 napisał(a): Co do podmiany koła alternatora.....

Rozumiem, że mocowanie i średnica takie same? Plug&play? No bo akurat szerokość to tylko kwestia zakupu nowego paska.

EDIT: Kurde, natchnęliście mnie. Faktycznie, to kółko się ślizga. Dopóki piszczy, to jest słabe ładowanie. A potem skokowo wzrasta do normalnego Smile
 Odpowiedz
#93
 tim13 
Raczej pasek pozostaje taki sam bo przecież nie zmieniasz koła na wale. Taką podmianę robił ktoś na grupie FB i pisał że wszystko ładnie śmiga .
 Odpowiedz
#94
 raffa 
(21.11.2021, 11:31)tim13 napisał(a): Raczej pasek pozostaje taki sam bo przecież nie zmieniasz koła na wale. Taką podmianę robił ktoś na grupie FB i pisał że wszystko ładnie śmiga .

No faktycznie Very happy Oby tylko nie przeskakiwał pomiędzy.

EDIT: takie nowe kółko SKF czy VALEO to koszt ok 100 PLN, pewnie do smarta będzie droższe Very happy
 Odpowiedz
#95
 raffa 
Pisałem już w wątku o gumkach, ale pochwalę się też tutaj Smile

Dzięki pomocy Wojtka (@wibi79) mój oryginalny kluczyk znowu jest cały:

   

Gumka od zamykania się przedziurawiła, ta od otwierania była na najlepszej drodze. Zależało mi na oryginalnej grafice guzika do otwierania dachu, więc trzeba było porzeźbić. 

Po rozebraniu kluczyka okazało się, że gumka jest wklejona, a może raczej wgrzana do obudowy. Wyciąłem na około guzika od otwierania dachu. Powoli i z oporami, ale udało mi się oderwać zniszczoną część. Razem z czyszczeniem zajeło mi to trochę ponad godzinę. Potem gumkę od Wojtka wyciąłem w dokładnie ten sam kształt. Musiałem jeszcze zrobić otworki na piny ustalające. I wystarczyło złożyć do kupy Smile
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu