Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 - Ciężko chodzi kierownica, krzyżak, smarowanie, wspomaganie

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 - Ciężko chodzi kierownica, krzyżak, smarowanie, wspomaganie
 tim13 
Mało powietrza w kołach, zapieczone końcówki drążka lub wahacza.
 Odpowiedz
 maciekpkow 
Zacznę od krzyżaka, jak nie pomoże to pójdę dalej.
 Odpowiedz
 tim13 
Smarowanie krzyżaka WD i podobnych może zadziałać tylko i wyłącznie jak uszkodzone są gumy chroniące łożyska igiełkowe , wówczas jest szansa że coś dostanie się na igiełki i zadziała, ale i tak to działanie na krótką metę. A skoro gumy uszkodzone to dostaje się tam cały syf. Za 10 zeta już idzie kupić krzyżak( raczej słabej jakości choć nie zawsze). Szkoda że te krzyżaki nie mają kalamitki do smarowania.
W załączniku fotka z jakiegoś forum z rozmiarem krzyżaka.


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
 maciekpkow 
Sprawdziłem i można kupić takie z kalamitką.
 Odpowiedz
 tim13 
(21.10.2020, 13:32)maciekpkow napisał(a): Sprawdziłem i można kupić takie z kalamitką.

No ja w tym rozmiarze nie spotkałem z kalamitką, większe owszem. Jak możesz to wstaw linka
 Odpowiedz
 maciekpkow 
https://images.app.goo.gl/rv38X9yz9PNpSx458
http://www.bearingsonline.ie/index.php?r...t_id=17584
 Odpowiedz
 tim13 
Dzięki ja " w tamtych" rejonach nie szukałem bo jak się spierniczy to "na już" jest potrzebne.
 Odpowiedz
 wibi79 
Samo smarowanie krzyżaka to za mało, trzeba jeszcze smarować końcówki-przeguby wahacza (zwrotnice) i końcówki drążka kierowniczego psikając pod osłonę gumową jakiś smar,może być WD40 (ja takim psikałem rok temu). Od tego czasu kierownica da się praktycznie obracać w czasie jazdy jednym palcem a była tak zablokowana, że trzeba było użyć naprawdę dużej siły by móc ja obrócić.
 Odpowiedz
 rickymr 
Witam. Wymieniłem drążek kolumny kierowniczej. Poprzednia miała luz na Dolnym krzyżaku. Nowa, używana w idealnym stanie, dodatkowo przesmarowana.
Problem mam z momentem dokręcania śrub w obejmach mocowań drążka na kolumnie.
Dokręciłem trochę mocno i kierownica chodzi dużo ciężej, nie wraca po skręcie do pozycji na wprost...
Jak.mocno dokręcić? Jaki moment użyć?
 Odpowiedz
 B4RTJ 
(18.04.2021, 10:14)rickymr napisał(a): Witam. Wymieniłem drążek kolumny kierowniczej. Poprzednia miała luz na Dolnym krzyżaku. Nowa, używana w idealnym stanie, dodatkowo przesmarowana.
Problem mam z momentem dokręcania śrub w obejmach mocowań drążka na kolumnie.
Dokręciłem trochę mocno i kierownica chodzi dużo ciężej, nie wraca po skręcie do pozycji na wprost...
Jak.mocno dokręcić? Jaki moment użyć?

ogarnales to? wydaje mi sie ze tam dokręca sie na amen, bo nie ma tam regulacji naciagiem sruby...
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko skręca. Geometria. Damianonee 5 603 19.11.2023, 13:39
Ostatni post: kamyk
  [450] Wspomaganie kierownicy - montaż we własnym zakresie 125 53.914 14.11.2023, 08:05
Ostatni post: tkm_smart_
  Krzywo kierownicą po wymianie opon na NOWE zimowe trawnik 5 4.062 31.10.2017, 15:22
Ostatni post: trawnik
  Wspomaganie kierownicy przemolka1 7 4.255 27.09.2016, 15:41
Ostatni post: przemolka1
  Wspomaganie kierownicy 79 52.328 31.03.2011, 20:01
Ostatni post: ŁYSY13
  Luzy na kierownicy - przegub (krzyżak) Gizbern 4 6.226 22.03.2011, 04:55
Ostatni post: ŁYSY13
  zblokowana kierownica w czasie jazdy...!!!! 10 7.389 28.03.2009, 15:24
Ostatni post: Lolek



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu