Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450] diesel Cdi, pompa wysokiego ciśnienia - wyciek zimny silnik / kapie ropa

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450] diesel Cdi, pompa wysokiego ciśnienia - wyciek zimny silnik / kapie ropa
 trawnik 
Właśnie mi zaczęło lecieć .... ale tylko przez chwilę rano ...oj zaczyna mnie denerwować ten Smart i do tego 200 nie chce iść Smile
 Odpowiedz
 trawnik 
Dla POTOMNYCH
https://youtu.be/SsKsgImEPIo
 Odpowiedz
 trawnik 
Kurcze wykręciłem ale czy dam radę sam wymienić te oringi ?
Up0sssss. Udało się za drugim razem - nie leci !
Polecam wszystkim wymienić samemu ! Tylko spokój i powoli dokładnie a na pewno się uda !!!
 Odpowiedz
 Pykacz 
W poniedziałek będę zamawiał jakiś zestaw do regeneracji pompy . Czy zamówic jakiś konkretny zestaw .Czy będzie w nim wszystko by pompa nie ciekła ? Czy czegoś brakuje i trzeba gdzieś dokupić jakieś uszczelnienia a jeśli tak to jakie?
Mam pompę oznaczoną jako: 0 445 010 025 i dalej A 660 070 00 01
 Odpowiedz
 TomekBomek 
Mam pytanie, czy padła komuś pompa po uszczelnieniu tym zestawem naprawczym?

Ja swoją uszczelniałem  w lutym bo ciekła na zimnym.  Teraz w te upalne dni auto zaczęło mi gasnąć podczas gwałtownego przyśpieszania (bardzo niebezpieczne zwłaszcza jak wyprzedzam), muszę zjechać na pobocze, wyjąć kluczyk i odczekać chwile.
Potem mogę jechać ale delikatnie przyśpieszając.
Jak gazuje auto na N to nic się nie dzieje.
Jak jest zimne to też nie gaśnie  (Edit: jednak gaśnie).
Komputer pokazał mi błąd P1187 (błąd ciśnienia comon rail).
W filtrze paliwa znalazłem opiłki metalu. Zrobiłem też próbę wtrysków na wypiętych wtyczkach i wypiętym przelewie, każdy z nich po zakręceniu rozrusznikiem, popuścił na przelew kilka kropel ropy.
Co to może być? Dodam że pompa działa "poprawnie", na kompie pokazuje dobre ciśnienie i nie cieknie (niestety mieżone tylk na wolnych obrotach beż obciążenia). 
Mam jeszcze podpięty emulator EGR na którym jeżdżę już od lat , powoduje on wyświetlanie błędu P1403 ale nie włącza trybu serwisowego.
 Odpowiedz
 CodeBoy 
U mnie podobny błąd w CDI zwiastował remont silnika. Uszkodzony jeden tłok. W końcu mi stanął na trasie i tylko laweta została.
 Odpowiedz
 LAZY. 
Do pompy od dołu wchodzi wtyczka z  dwoma kablami. Sprawdził bym czy wszystko z nią ok, czy jest dobrze dopięta i czy żaden z kabli nie pękł pod izolacją.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 TomekBomek 
(28.06.2019, 23:09)LAZY. napisał(a): Do pompy od dołu wchodzi wtyczka z  dwoma kablami. Sprawdził bym czy wszystko z nią ok, czy jest dobrze dopięta i czy żaden z kabli nie pękł pod izolacją.

A do czego służy ta wtyczka przy pompie i co się stanie jak będzie całkowicie odpięta?
 Odpowiedz
 obwd-crash 
Podobno czujnik wyłącza sekcję pompy, rozbierając i uszczelniając pompę uważam iż służy do pomiaru ciśnienia.
Jak odłączysz to auto będzie w "ukrytym" trybie serwisowym, tj. nie będzie świecił się check engine a silnik "muli", nie wkręci się więcej jak trochę ponad 3 tys. obrotów . Miałem tak na w drodze na Smart times w 2016, auto spokojnie przejechało z tą bolączką prawie 5 tys. km, zaczęło się w Pirenejach, potem za Barcelonę, następnie przez Wenecję do Chorwacji i do domu. Było męczące - nauczyło pokory w jeździe Laughing
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
 TomekBomek 
(30.06.2019, 08:21)obwd-crash napisał(a): Podobno czujnik wyłącza sekcję pompy, rozbierając i uszczelniając pompę uważam iż służy do pomiaru ciśnienia.
Jak odłączysz to auto będzie w "ukrytym" trybie serwisowym, tj. nie będzie świecił się check engine a silnik "muli", nie wkręci się więcej jak trochę ponad 3 tys. obrotów . Miałem tak na w drodze na Smart times w 2016, auto spokojnie przejechało z tą bolączką prawie 5 tys. km, zaczęło się w Pirenejach, potem za Barcelonę, następnie przez Wenecję do Chorwacji i do domu. Było męczące - nauczyło pokory w jeździe Laughing

Czyli to raczej nie ten czujnik, bo auto spokojnie potrafi wkręcić się do 4,5 k obrotów, tylko czasami podczas przyśpieszania pod obciążeniem gaśnie.  Sad
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  smart 450 cdi często przepalają się żarówki annika90 8 2.484 15.03.2024, 01:02
Ostatni post: raffa
  450 cdi muli LAZY. 18 3.351 06.12.2023, 23:44
Ostatni post: Smarkacz
  Silnik 0.8 cdi przekładka easy81 9 629 13.10.2023, 12:07
Ostatni post: obwd-crash
  Pompa powietrza wtórnego 0.7 75Km kamil.tomasz 0 447 03.08.2023, 08:34
Ostatni post: kamil.tomasz
  Wydech 450 0.8 CDI Grzesiek450cdi 3 625 29.07.2023, 09:09
Ostatni post: berthold61
  450 - diesel, Cdi wentylator intercoolera, intercooler, demontaż, ciągła praca, wyciek, dziura 78 62.859 06.06.2023, 07:32
Ostatni post: berthold61
  głośny silnik 0,8 cdi sqter1971 14 1.387 01.03.2023, 16:40
Ostatni post: raffa
  450 -Cdi świece żarowe, kontrolka,schemat kmalinek 171 112.544 29.06.2022, 17:21
Ostatni post: Wiesiek
  silnik gaśnie samoczynnie 46 31.076 30.09.2021, 20:26
Ostatni post: APeZet
  450 cdi - wszystkie kontrolki temp. sie włączyły stelea 2 1.231 15.07.2021, 15:52
Ostatni post: stelea



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu