Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450] Ferrari Mozdzerki

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450] Ferrari Mozdzerki
#1
Heart 
 LAZY. 
Zakładam temacik w imieniu Mozderki ponieważ kobietka nie techniczna i nie wytłumaczy dokładnie.
Jak wiadomo ostatnio wymienili w ferrari sprzęgło, ale panowie uznali że nie ma potrzeby podłączać komputera i robić adaptacji sprzęgła, czy skrzyni.    Podłączyłem komputer i wykazało dwa małe błędy, wykasowałem i następnie chciałem wykonać adaptację skrzyni i sprzęgła. Auto było ustawione na R więc wcisnąłem hamulec i dałem dźwignię na N i pupa. Na wyświetlaczu pojawiły się  3 kreski.
Wykonałem ponowny odczyt błędów i wykazało duży błąd związany z MEG.
Siadłem i zacząłem wpisywać parametry i nic. Chciałem programowo zmienić bieg, wcisnąć actuator- nic kompletny brak reakcji. Akumulator odłączyłem i podłączyłem - cisza w okolicy silnika. Na włączonej stacyjce kilka razy odpinałem klemę, nic. Spuściłem ręczny by sprawdzić czy auto stoi na biegu- było na luzie. popchnąłem może z metr i zaciągnąłem hamulec.   Jeszcze raz klema i trach trach ze skrzyni, słychać silniczek, przemieiła biegami. Test komputerem i pięknie ustawiło skrzynię - 3 kreski z wyświetlacza zniknęły i ustawił się N. Adaptacja skrzyni i sprzęgła jak wcześniej była niewykonalna, tak teraz przeszła gładko. Sprawdziłem i auto odpaliło, przejechałem się i chodzi gładziutko bez szarpania do przodu i tyłu.   Co mogło spowodować taką martwicę i blokadę 3 kreski?
------------------------------------------------------------------------------
Kolejna sprawa to silnik wydziela dużo ciepła, z nawiewu wali piekłem. Termostat jest wymieniony i widać działa dobrze, wentylator z tyłu pracuje pełną parą. Nie wiem czy tak jest w benzynie przy takiej pogodzie ?

------------------------------------------------------------------------------
Kolejna sprawa to dziurawa odma? Grubsza rurka idąca w przód auta, umiejscowiona u góry nieco bardziej lewej strony. Pęknięcie wyczuwalne jest od spodu. Obok jest cieniutki wężyk nałożony na końcówkę okrągłego elementu, niestety guupi jestem i nazwy jego nie znam. I ten schodzi luźno, nie trzeba go cybantem ścisnąć?  Włożyłem łeb pod auto i w okolicy turbiny widać sporo oleju, tam gdzie te metalowe rurki lecą do turbiny, coś tam poważnego może podciekać?

Jakieś pytania? To odnośnie temperatury pytajcie Mozdzerkę może coś wyjaśni poza tym co się dowiedziałem.


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#2
 spysiu92 
Mam takie wrazenie, ze egzemplarz mozdzerki powinien dostac nagrode, za najbardziej awaryjne auto w smartklubie
 Odpowiedz
#3
 mozdzerka 
Chyba to wrażenie właśnie..oprócz jednej porządnej akcji wymiany silnika to to co było to zwykłe wymiany eksploatacyjne części i jeździ bez zarzutu i dużo. Dzisiaj się parę kwiatków pojawiło po wycieczce do SD poprostu...
 Odpowiedz
#4
 spysiu92 
A to przepraszam Smile po prostu skumulowały mi się zdjęcia Twojego ferrari na lawecie Wink
 Odpowiedz
#5
 Kanapa 
Wrrrrr - a mówiłem Adaptacja w Service po wymknie sprzęgła!
Dominika ten warsztat na Osowej co ostatnio nie widział potrzeby wymiany sprzęgła? Trzeba im będzie karteczki pisać i sprawdzać przy odbiorze czego nie wykonali.
Odmy były 2 wersje z króćcem i bez. Piszę o takim na samej górze - były zamienne ale jak i co do czego to chyba. Smartgarage trzeba pytać.
Jak pęknięta to trzema mieniać inaczej olej na silnik będzie leciał i ogólnie nie takie parametry pracy silnika.
Gorąc w 0,6 komorze faktycznie jest.
Ten tego - sprawdziłbym świece dla pewności.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#6
 LAZY. 
Zobrazowałem uszkodzenia na podstawie oględzin.


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#7
 mozdzerka 
Mówiłeś, prosiłam ale panowie się wypięli na to że niby nie trzeba(( Mechanicznie do tej pory byli ok ( tak, Osowa) , może ich elektryka przerasta... Jadę tam dzisiaj znowu, tym razem jak mówicie z karteczkami i wielkim żalem, bo tak nie może być(:
 Odpowiedz
#8
 Lolek 
Trzy kreski to po prostu komunikat ze strony komputera "niemożność zmiany biegu", walczyłem z tym przez dwa lata zanim okazało się co się stało. Ja osobiście podejrzewam że występuje niezgodność z poleceniem zmiany biegu a odczytem z czujnika położenia, Ostatnio awarię tego czujnika zaliczyła chyba Kasia. Jeśli taki stan zdarza się sporadycznie, np. dwa czy trzy razy w roku, to bym to zignorował. Jeśli częściej to dobrze byłoby jednoznacznie określić. L
 Odpowiedz
#9
 mozdzerka 
Auto po tym SD jedzie tak fajnie jak chyba nigdy nie jechało, dziś nie fisiowało już. Po ustnym opeer zostawiłam w warsztacie zgodnie z zaleceniami listę zadań: wymiana tych starych wężyków i sprawdzenie czy skąd indziej nie cieknie, naprawa chłodzenia w aucie, sprawdzenie kostki od aktuatora i wymiana wszystkich świec. Cdn...
 Odpowiedz
#10
 Marek 
Kobieta idealna, sama odstawia auto do warsztatu i konkretnie wie czego chce....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu