Witam, w tym wątku przedstawię świeżo zakupionego Smarta ForTwo CDI Passion z 2002 roku.
Smart zakupiony z tego ogłoszenia:
Brzmi pięknie wręcz idealnie... A teraz fakty.
Auto nie jest w 100% sprawne:
- halogeny są połowicznie, dosłownie, są same szkła w środku brak - żarówek i mocowań (foto)
- opony są zużyte ale nie w 15% tach, tylko, zostało około 15 procent, poza tym są w różnym wieku
- klakson nie działał , musiałem przeczyścić styki
- połamane i pogubione zatrzaski osłon podłogi, osłony też
- brak obejmy akumulatora
- zabryzgany olejem dolot do turbiny, podejrzewam EGR i odmę
- klimatyzacja podobno niedawno nabijana, wydaje mi się że słabo chłodzi, no i brak zaślepki zaworu, tego obok lewego halogenu
- dziurawy tłumik od spodu, na spawie, lekko dmucha
- klocki wymienione niby „pół roku temu”, zdarte w połowie tak samo jak tarcze, do tylnych nawet nie zaglądałem
- połamane zatrzaski podświetlenia tylnej rejestracji
- klamki drzwi trochę ciężko chodzą
- fotele poplamione
- okna troszkę za wysoko wychodzą
- brak śrub które skręcają licznik, nie wiem dlaczego?
- olej podobno wymieniony koło 130kkm na Castrol 0w40, na bagnecie czarny jak smoła bliżej minimum.
- automatyczna skrzynia biegów, moja pierwsza w życiu, wydaje się że nie wie co ma zrobić z pierwszymi 4 biegami i co chwile nimi żongluje ospale włączając je podczas przyśpieszania. Na razie nie wiem czy to źle bo się nie znam. Denerwuje troszkę fakt że wbija te biegi z efektem początkującego kierowcy, buja podczas przeskakiwania biegów
- chyba nie działa regulacja wysokości świateł
- komputer w serwisie Boscha wykrył następujące błędy:
P1918; P2408; 2403; P2000; B1000; P1191; B1310; B1321
Mam linka do opisu tych kodów KODY KLICK
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu.
Na moje nieszczęście większość tych usterek wykryłem po zakupie. Więc błagam oszczędźcie mi pytań i komentarzy typu: „ile dałeś”, „nieźle wdepnąłeś” bo jestem już wystarczająco zdołowany.
Poniżej zamieszczam linka do galerii z oględzin, może uda wam się coś jeszcze wypatrzeć.
Albym Zdjęć SMART Start
Z tych pozytywnych:
- autko super się prezentuje, wygląda bardzo dobrze jak na swój wiek
- Żonie się podoba
- Na autostradzie zamyka licznik
- zawieszenie wydaje się być w porządku, jest twarde i trzyma drogi, lekkie drżenie kierownicy
- hamulce działają, szybko reagują i mają twardy pedał, to chyba dobrze
- radio działa
- dużo miejsca w środku, fotele wygodne, choć brakuje regulacji pasażera
- to legendarny CDI . Ale tak naprawdę to dopiero sprawdzę. Na razie po zatankowaniu pod korek zrobiłem 190km i żadne jajko nie znikło.
- ma klimę
Mile widziane są słowa otuchy i dobre rady.
Jestem z województwa opolskiego więc z miłą chęcią nawiążę kontakt z kolegami z forum i mechanikami z okolic, którzy nie boją się Smarta.
Smart zakupiony z tego ogłoszenia:
Cytat:Opis pojazdu
Witam
Do sprzedania mam auto marki Smart ForTwo w najbogatszej wersji Passion.
Silnik to diesel 0,8 CDI, bardzo ekonomiczny około 3,5 litra/100 km w mieście. Z włączoną klimatyzacją to ok. 4,0 litra/100km
Samochód użytkuję osobiście od 5 lat i jestem jego drugą właścicielką. Sprowadzony został z Niemiec.
Poniżej lista wyposażenia:
ABS
ESP
ASR
2x Airbag
szklany dach
halogeny
obszyta skórą kierownica oraz lewarek zmiany biegów (oryginalnie)
skrzynia automatyczna z tip tronic
tylna roleta
alufelgi oryginalne Smart
elektrycznie otwierane szyby
centralny zamek
obrotomierz
zegarek
klimatyzacja
radio
Samochód jest sprzedawany z dwoma kompletami kluczyków i resztą dokumentów.
Garażowany
W samochodzie wszystko działa w 100% łącznie z klimatyzacją.
Niedawno zostały wymieniony olej silnikowy, filtr oleju, filtr powietrza i filtr kabinowy.
Opony są zużyte zaledwie w 15%, a klocki hamulcowe zostały wymienione pół roku temu. Oryginalny przebieg 132 tys. km. Samochód niekolizyjny, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jedynie rejestrować i jeździć.
Bardzo zadbany!!!
Brzmi pięknie wręcz idealnie... A teraz fakty.
Auto nie jest w 100% sprawne:
- halogeny są połowicznie, dosłownie, są same szkła w środku brak - żarówek i mocowań (foto)
- opony są zużyte ale nie w 15% tach, tylko, zostało około 15 procent, poza tym są w różnym wieku
- klakson nie działał , musiałem przeczyścić styki
- połamane i pogubione zatrzaski osłon podłogi, osłony też
- brak obejmy akumulatora
- zabryzgany olejem dolot do turbiny, podejrzewam EGR i odmę
- klimatyzacja podobno niedawno nabijana, wydaje mi się że słabo chłodzi, no i brak zaślepki zaworu, tego obok lewego halogenu
- dziurawy tłumik od spodu, na spawie, lekko dmucha
- klocki wymienione niby „pół roku temu”, zdarte w połowie tak samo jak tarcze, do tylnych nawet nie zaglądałem
- połamane zatrzaski podświetlenia tylnej rejestracji
- klamki drzwi trochę ciężko chodzą
- fotele poplamione
- okna troszkę za wysoko wychodzą
- brak śrub które skręcają licznik, nie wiem dlaczego?
- olej podobno wymieniony koło 130kkm na Castrol 0w40, na bagnecie czarny jak smoła bliżej minimum.
- automatyczna skrzynia biegów, moja pierwsza w życiu, wydaje się że nie wie co ma zrobić z pierwszymi 4 biegami i co chwile nimi żongluje ospale włączając je podczas przyśpieszania. Na razie nie wiem czy to źle bo się nie znam. Denerwuje troszkę fakt że wbija te biegi z efektem początkującego kierowcy, buja podczas przeskakiwania biegów
- chyba nie działa regulacja wysokości świateł
- komputer w serwisie Boscha wykrył następujące błędy:
P1918; P2408; 2403; P2000; B1000; P1191; B1310; B1321
Mam linka do opisu tych kodów KODY KLICK
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu.
Na moje nieszczęście większość tych usterek wykryłem po zakupie. Więc błagam oszczędźcie mi pytań i komentarzy typu: „ile dałeś”, „nieźle wdepnąłeś” bo jestem już wystarczająco zdołowany.
Poniżej zamieszczam linka do galerii z oględzin, może uda wam się coś jeszcze wypatrzeć.
Albym Zdjęć SMART Start
Z tych pozytywnych:
- autko super się prezentuje, wygląda bardzo dobrze jak na swój wiek
- Żonie się podoba
- Na autostradzie zamyka licznik
- zawieszenie wydaje się być w porządku, jest twarde i trzyma drogi, lekkie drżenie kierownicy
- hamulce działają, szybko reagują i mają twardy pedał, to chyba dobrze
- radio działa
- dużo miejsca w środku, fotele wygodne, choć brakuje regulacji pasażera
- to legendarny CDI . Ale tak naprawdę to dopiero sprawdzę. Na razie po zatankowaniu pod korek zrobiłem 190km i żadne jajko nie znikło.
- ma klimę
Mile widziane są słowa otuchy i dobre rady.
Jestem z województwa opolskiego więc z miłą chęcią nawiążę kontakt z kolegami z forum i mechanikami z okolic, którzy nie boją się Smarta.