Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 - Kontrolka oleju, wartość ciśnienia oleju, brak mocy, check engine

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 - Kontrolka oleju, wartość ciśnienia oleju, brak mocy, check engine
#1
 Gość 
Witam, ponownie, nie wiem czy tu ale gdzies widzialem ze ktos mial klopoty z olejem, tzn. zapalala sie kontrolka podczas chamowania i mocniejszych skretowSmile no ja niestety mam ten sam problem, mocniejszy zakret i pali mi sie kontrolka, dolewam i dolewa, ale jak tak dalej pojdzie to zbankrutuje:/ wyciekow nie ma, wiec co to moze byc? jak temu zaradzic? no chyba silniki z turbo nie lykaja tyle oleju?

pozdrawiam Smile
 Odpowiedz
#2
 Gość 
ja tez dolewam caly czas , nie mam wysciekow , wszystko jest szczelne :P z tego co wiem silniki te spalaja olej a oprocz tego turbina potrzebuje duzo oleju do smarowania . Taki juz urok tego i nic sie nie zrobi Smile ale w poprzednim samochodzie tez tak mialem dolewalem i dolewalem, wiec mysle ze nie ma co sie za bardzo stresowac i tylko jezdzic dalej i tylko sprawdzac czesciej . mi jak zaczyna mrygac od razu wlem 1l Smile
 Odpowiedz
#3
 waflo 
Smarty pala duzo oleju glownie ze wzgledu na turbine. Wystarczy okrecic waz/rure prowadzaca z turbiny do intercolera i spojrzec jakie to wszystko "ozygane" jest olejem.

Jednyny sposob to wymiana tutbiny na nowa, bo zamiana na uzywana to naprawa powiedzmy dorazna i jesli spalanie oleju spadnie to i tak tylko na chwile. Porzadnie problem rozwiazac mozna jedynie przez wymiane turbiny na nowa...a taka przyjemnosc kosztuje zbyt drogo, wiec pozostaje nam dolewac oleju i sie tym nie przejmowac.

Acha i nie radze czekac az zapali sie kontrolka od oleju. Taki stan to juz praktycznie krytycznie niski poziom oleju i auto traci smarowanie na moment (wlasnie gdy zapala sie kontrolka). Lepiej sprawdzac i dolewac wczesniej, zanim jeszcze sie nic nie zapala....
 Odpowiedz
#4
 Gość 
Witaj, smarciki mają to do siebie że biorą olej, ja do mojego też muszę dolewać
 Odpowiedz
#5
 waflo 
...szczerze mowiac to nie ma to nic wspolnego z wielkoscia miski olejowej. Idetycznie zachowuje sie kazdy silnik spalinowy przy niskim poziomie oleju. Po prostu przy bardzo niskim poziomie oleju pompa nie jest w stanie go zasysac z dna miski podczas przechylow pojazdu i zapala sie kontrolka. Tak zdarza sie TYLKO przy bardzo niskim poziomie oleju wiec jesli ktos twierdzi ze dopiero zapalanie sie kontrolki to znak, ze trzeba cos dolac to powodzenia. Nie bez powodu ktos wymyslil miarke/bagnet oleju. Olej nie powinien zchodzic ponizej MIN poziomu zaznaczonego na tym bagnecie. Zapalanie sie kontrolki pojawia sie dopiero gdy poziom spadnie duzo ponizej MIN. Jestem gotow zalozyc sie o piec stow, ze jesli olej jest pomiedzy min i max to nawet jazda na dwoch bocznych kolach nie spowoduje zapalenia sie kontrolki od oleju.
 Odpowiedz
#6
 Gość 
ojejku jeku okej ma Pan racje Smile dziekuje za info
 Odpowiedz
#7
 Gość 
Jak czytam to ciary mi po plecach ida.......u mnie przejechane od wymiany oleju juz 5 tys. i ani kropelki mniej. Moze mam jakis inny ten siamochod Smile ....Fakt, ze jakis taki brodny ten olej ale nic nie ubywa.
 Odpowiedz
#8
 Gość 
a moze miales jednak juz cos w nim robione ? np po remoncie 8-)
 Odpowiedz
#9
 Gość 
Hmmmm....poprzedni właściciel raczej dbał o niego, ale nic nie mówił o poważnych naprawach. Kto wie, może i faktycznie coś tam było dłubane.
Martwi mnie tylko, że olej się szybko brudzi....zobaczymy jak będzie dalej sprawa się miała.
 Odpowiedz
#10
 Gość 
normalna rzecz ,ze olej zmienia kolor w kazdym samochodzie tak jest
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  nagła utrata mocy nobisz 11 541 10.05.2020, 10:53
Ostatni post: nobisz
  450 -Cdi świece żarowe, kontrolka,schemat kmalinek 168 66.677 20.02.2020, 16:19
Ostatni post: obwd-crash
  [450] benzyna - brak mocy, wątek ogólny 205 68.532 19.12.2019, 18:46
Ostatni post: krzyss
  Brak mocy na 6 biegu Skała 8 652 20.10.2019, 12:49
Ostatni post: Papasanbaba
  Migające ciśnienie oleju po remoncie KUBA.G 13 3.721 20.10.2019, 05:45
Ostatni post: Vapor2005
  [450] spadek mocy przy wyższej mocy/prędkości zibi smark 9 634 25.09.2019, 12:10
Ostatni post: zibi smark
  Brak mocy - maks predkosc 100-110 misiaczek 11 1.563 09.09.2019, 22:50
Ostatni post: LAZY.
  450CDI-wymiana oleju-zablokowana rurka odsysacza w silniku Smarkacz 26 1.294 18.08.2019, 19:12
Ostatni post: Smarkacz
  [450] diesel Cdi, pompa wysokiego ciśnienia - wyciek zimny silnik / kapie ropa ptk86 132 55.280 05.07.2019, 19:43
Ostatni post: TomekBomek
  Pomarańczowy trójkąt , brak reakcji na gaz obr ok 1700 bartek1983 24 3.341 11.04.2019, 18:45
Ostatni post: zibi smark



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu