Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[450] LAZY SMART

Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[450] LAZY SMART
 obwd-crash 
(15.07.2019, 22:13)LAZY. napisał(a): Nie, nigdy nie używałem.





Przy okazji pogrzebałem przy temacie pompy i kolejny dylemat się pojawił.
https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-s...701b8c0118


To jest jedna pompa - chyba jakiś zamiennik.

No i jest taka pompa.
https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-s...7442149965


Cena podwójna, drobnymi szczegółami się różni.
O ile pierwsza ma podane parametry, o tyle droższa nie ma żadnych.
Znów tych pomp podobnych jest wiele, wolał bym jednak tańszą o ile się nada.    Cóż wybrać?

Adam czytaj opisy w aukcjach !! 
W opisie aukcji masz jakich roczników aut dotyczy.
Do Twego auta wg rocznika jaki masz podany w profilu powinna pasować ta tańsza.
Dla pewności sprawdź po nr VIN na tych stronach, jaki nr pompy pasuje u Ciebie
https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...=F&ccode=M
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
 LAZY. 
Czyli można uznać że ta droższa ma pasować do 451.

Jeszcze dłubnę w temacie może znajdę fotkę całego wkładu i da się wtyczkę podpatrzeć czy coś.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 LAZY. 
Przy okazji ostatniej bolączki. Zauważyłem że jak jest chłodniej to auto toczy się dużo lepiej.
Doszedłem do wniosku że czas i pora Bilsteiny zamontować Laughing 
Bo tak leżą i leżą.



  Rurka spływu oleju- na bogato bez druciarstwa, kupię zamiennik, obecna mocno się poci olejem i wrąbana dosyć.
No i zajrzę do chłodniczki z tyłu bo tam napaprane też mam ostro.
To takie zaległości, ale wyzeruję usterki do zera, bo za długo odkładam.


No i zostały stare tematy- gadżety elektroniczne, wymyśliłem kolejny, łatwy do założenia.

Listwy przyprogowe  wkleić czymś szczególnym? No i został do ogarnięcia tłumik, no ale taki mało zwyczajny.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 LAZY. 
No więc miałem już dość bujania jak na łódce i wymieniłem tylne amortyzatory, jutro testy.

Na fb pokazuję ile gazu zostało w tych starych Very happy
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 LAZY. 
(10.05.2019, 19:28)LAZY. napisał(a): Czy jakiś dobry człowiek trafił gdzieś na schemat 453? 
Potrzebna mi rozpiska gniazda licznika Wink 

Szukam, szukam i słabo mi idzie bo znaleźć nie mogę.

Zapłacę za rozpiskę kostki licznika w453
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 LAZY. 
Jak zwykle miałem tylko środkową poduszkę reanimować---- znów Sad 
No ale jak zajrzałem pod spód to okazało się że tłumik wymaga reanimacji, puścił na szwie  i strzeliła opaska.
Jak już wyrwałem tłumik   to zajrzałem by zweryfikować działanie turbinki- popychacz nie jest zablokowany bo można go wysunąć i sam wraca, jakaś sprężyna go cofa.  Jednak nawet jak dałem gaz w podłogę to cięgno nie rusza się-- powinno wychodzić??? Wężyk mam nowy bo jakiś czas temu sprawiał problemy i auto nie miało mocy.  Dalsze oględziny to usmarkany olejem EGR i wszystko poniżej. Zdemontowałem zatem wszystko, łącznie z itrercolerem. Mam wątpliwości co do rury idącej do turbiny, obrobiona olejem i jej koniec jest ponacinany, popękany??? Tak  jest fabrycznie czy to czyjaś inwencja?   Chcę to raz na zawsze wyczyścić, uszczelnić i zapomnieć.


Jeżeli ta rura wygląda inaczej u innych to taką zakupię. Szczelność IC będę testował w pracy i działanie gruszki od turbo. Reszta silnika do mycia.
Kupię też tłumik jeżeli tego nie uratuję.


Załączone pliki Miniatury
           
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 speedykielce 
(14.09.2019, 20:58)LAZY. napisał(a): Jak zwykle miałem tylko środkową poduszkę reanimować---- znów Sad 
No ale jak zajrzałem pod spód to okazało się że tłumik wymaga reanimacji, puścił na szwie  i strzeliła opaska.
Jak już wyrwałem tłumik   to zajrzałem by zweryfikować działanie turbinki- popychacz nie jest zablokowany bo można go wysunąć i sam wraca, jakaś sprężyna go cofa.  Jednak nawet jak dałem gaz w podłogę to cięgno nie rusza się-- powinno wychodzić??? Wężyk mam nowy bo jakiś czas temu sprawiał problemy i auto nie miało mocy.  Dalsze oględziny to usmarkany olejem EGR i wszystko poniżej. Zdemontowałem zatem wszystko, łącznie z itrercolerem. Mam wątpliwości co do rury idącej do turbiny, obrobiona olejem i jej koniec jest ponacinany, popękany??? Tak  jest fabrycznie czy to czyjaś inwencja?   Chcę to raz na zawsze wyczyścić, uszczelnić i zapomnieć.


Jeżeli ta rura wygląda inaczej u innych to taką zakupię. Szczelność IC będę testował w pracy i działanie gruszki od turbo. Reszta silnika do mycia.
Kupię też tłumik jeżeli tego nie uratuję.
Rura taka jest. W środek idzie jeszcze jedna guma uszczelniajaca

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio 
 Odpowiedz
 speedykielce 
A gruszka o ile się nie mylę na biegu jalowym nie będzie się ruszać.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio 
 Odpowiedz
 LAZY. 
Dźwigienka stała nieruchomo nawet jak dałem gaz w podłogę. W poniedziałek będę próbował sprawdzić działanie samej gruchy. Co do reszty to będę starał się to doczyścić i uszczelnić- może w tym jest przyczyna.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
 obwd-crash 
Jakby co mam tłumik od swego, z wyciętym katem i wstawioną zamiast niego przegrodą labiryntową. Ten oddam za przysłowiową flaszkę Wink
Wstawiłem tłumik z katem gdyż chcę swego sprzedać, nie tylko w PL ale i D Wink
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu