Gdzieś wyczytałem że aby wyłączyć no właśnie co ? Trusta mam czy pełny ESP ?Jak to sprawdzić?
Wracając ;aby wyłączyć to to toto trzeba zewrzeć piny w obd .
Potrzebuję dokładne info lub schemat co i jak nie chciał bym uwalić kompa
Jeśli ktoś z kolegów ma pewne info lub schemat to prosił bym o podesłanie .
Wlazło mi w łapki taka wtyczka po starym elmie
no i na zimę by było jak znalazł no i nie tylko można by czasami poświrować na piasku
Niedługo będzie program
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.09.2017, 09:34 przez Aditankista.)
Trust + był w 450 do 2004 roku z modułem ZEE, polift z SAM-em ma ESP i np. Hill Assist. Rożnica widoczna jest też natychmiast jak popatrzy Szanowny w ten schowek czy półkę lewą obok kierownicy - SAM ma wyprowadzone gniazdko OBD właśnie tam.
(10.09.2017, 14:22)psuwacz napisał(a): Trust + był w 450 do 2004 roku z modułem ZEE, polift z SAM-em ma ESP i np. Hill Assist. Rożnica widoczna jest też natychmiast jak popatrzy Szanowny w ten schowek czy półkę lewą obok kierownicy - SAM ma wyprowadzone gniazdko OBD właśnie tam.
Ja mam po lifcie [lampy mcperson] ale obd w bezpiacznikach na dole
więc ,,kostka '' zadziała?
U mnie jest trochę inaczej 7 pin nie ma styku
styki sa w ' 1 2 4 5 6 8,10,11,12,14,15
brak stykow; 3 7 8, 12 ,13
Smarkacz dostał czarną szybę nie widać gratów w bagażniku
Czuć że smarkacz się dociera
Z dnia na dzień moc mu przybiera ,przyspieszenie i V max
Już nie należy do maruderów dróg
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.09.2017, 20:20 przez Aditankista.)
Koledzy po paru km przebiegu kilku nie przewidzianych sytuacjach stwierdzam ;
Smarkacz jest ;
1 fajna zabwką
2 tanią zabawką
3 prostym odpychaczem
Do poracy
Na zakupy
Na spacer
Powiem tak ; mój 2Tonowiec stracił napięcie od stania w garażu \\\
Toż to szok
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.10.2017, 22:01 przez Aditankista.)
No minęło trochę km coś koło 1000 po remoncie wsio bangla jak należy
Moja pani powiedziała jak go kupiłem że nigdy nie wsiądzie do tego czegoś
Dzisiaj bardzo chętnie siada nawet na jakieś spacery
Smarkacz dostał dojazdówkę bo orginalne koło co miałem trochę dużo miejsca zajmowało
Dałem parę groszy 30 zł plus wysyłka i mała przeróbka
Oraz obudowy kluczyków nowe No tu wyszło trochę bo w jednym z kluczy był brak 1 mikro włącznika więc wlutowanie i obudowy wyszło 150 zł
Obowiązkowe graty lądują we feli a fela za kierownikiem
Muszę gdzieś poszukać jakiś fajny pokrowiec na dojazd
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.11.2017, 10:24 przez Aditankista.)
Nie 2 a 3 Oczywiście dojazd z VW
Spokojnie rzezba wytrzyma nie takie się robiło
Można dać do tokarza ale bez sensu będzie morze używane morze nie ale jest i dojedzie tam gdzie trzeba bez problemu gwarantuję ci to
Normalnie wiercisz 3 nowe otwory dodatkowo wspawane grube podkładki fi 16 czy 18 nie pamiętam
Pokrowiec kupiony w drodze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.11.2017, 10:49 przez Aditankista.)