Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 - Pęknięta sprężyna amortyzatora

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 - Pęknięta sprężyna amortyzatora
#1
 Guest 
Poszła w naszym smarciku sprężyna lewa z przodu.
Smart CDI 2002 Cabrio

Macie jakieś doświadczenia ??

Np. gdzie kupić najlepiej (serwis czy zamiennik) ??
Jeżeli zamiennik to jaki (firma) i gdzie kupić ??
Czy wymienia się parami (wiem, że amorki na 100% TAK)??

Może jeszcze jakieś podpowiedzi ??
 Odpowiedz
#2
 Guest 
Osobiscie jezeli tylko dostaniecie zamiennik ja bym wziol zamiennik jezeli oczywiscie bedzie jakas roznica w cenie, bo znajac SmatCenter to za taka sprzezynke beda chcieli 5 razy tyle co zamiennik.

Przy jakim przebiegu wam walnela ta sprezyna ?
 Odpowiedz
#3
 Guest 
Muszę przyznać, że serwis się spisał tym razem.
Za oryginał 127 zł. netto

Za używany gość na Allegro chciał 120 zł.

Wybór jest oczywisty.
 Odpowiedz
#4
 synek 
Witam, wczoraj przy zmianie opon dostrzegłem że pękła mi przednia lewa sprężyna, i klocki też już na wyczerpaniu.
Więc mam do Was pytanie czy te KLOCKI i SPRĘŻYNA będą pasowały do mojego smarta.
Przypomnę że mam F2 Passion z 2001r.

I jeszcze jedno pytanko. Żeby wymienić to trzeba ściągać tylko przedni panel i od razu dostaniemy się do śruby? Bo bez ściągania panelu się chyba nie obejdzie.

Pozdrawiam.
 Odpowiedz
#5
 Devil 
Jesli jest do smarta i taki zamiennik jest w katalogu to bedzie pasowac.
Pamietaj,ze sprezyny i klocki wymienia sie parami na 1 osi.
Bez ściagania paneli nie obejdzie sie.
 Odpowiedz
#6
 andrzejmc 
A jeśli "zaoszczędisz" i wymienisz tylko jedną sprężynę to Smart będzie się żle prowadził a dodatkowo ABS i ESP mogą zacząć wariować.
Te na pewno pasują:
http://www.allegro.pl/item1042591020_tar...io_98.html
 Odpowiedz
#7
 synek 
Ale tarcze mogę chyba sobie darować, sprężyny w takim razie kupie dwie. A do hamulców same klocki starczą.

Jeszcze pytanko. W starych smartach jest dużo roboty żeby ściągnąć "maskę" ?
 Odpowiedz
#8
 kamill 
ja mam klocki nowe do sprzedania 50 zl Smile ATE
 Odpowiedz
#9
 andrzejmc 
Oj, Synek,Synek a tego nie znasz???
1.http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fortwo-450/panels.html
2.http://www.evilution.co.uk/450
Laughing Laughing Laughing
 Odpowiedz
#10
 synek 
@andrzejmc:
Dzięki wielkie Wink

@kamill:
Chyba kupię, tylko czekam na kasę.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450] Górne mocowanie amortyzatora? garbaty 8 2.115 26.03.2017, 07:28
Ostatni post: wojtek19xx



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu