(07.02.2017, 21:09)Lolek napisał(a): Ich odkręcenie to największa część roboty. Dobrze mieć klucz udarowy, taki jak do kół, i mocną nasadkę z pokrętką zawiasową, bo pionowo nie podejdzie. Następnie trzeba unieruchomić trzon amortyzatora, służy do tego specjalny przyrząd który można kupić w mesiu. Ja poradziłem sobie przy pomocy solidnego morsa i kawałka bardzo grubej tektury (ok. 3 do 4mm) aby zabezpieczyć trzon przed porysowaniem gładzi. W każdej drukarni dadzą Ci pasek tego materiału. Oczywiście WD40 na gwint i można rozpoczynać nierówną walkę. Do zmontowania tego wszystkiego z powrotem konieczne są ściągacze do sprężyn. Taki zestaw jak na zdjęciu nadaje się do zamontowania kompletu, do odkręcenia się nie nada.
Uhm, czyli lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi, a jaka tam jest sprężyna, bo ten mój mechanik, nie mógł znaleźć, twierdził że oryginału nie ma ma tylko chiński zamiennik ale z wiadomych względów go nie poleca.