Brawo Kazik .Kolego tylko ostro nie dawaj bo dojdzie do rozerwania przewodziku i sprawdz go czy cały
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
[temat przeniesiony]
Mam problem z Cisinieniem doładowania - gdy przyspieszam jest tak że leci na 1,5 bar i słychać jak zawór upustowy pracuje (strasznie głośny, wcześniej tak nie było) jest to już przy 3500 obrotów gdy dochodzi do 5 tyś przestaje przyspieszać. Na luzie cisnienie minimalnie skacze na -0,5, przy redukcji biegów cisnienie wogóle sie nie zmienia, robiłem pomiar od 0-100 i wyszło ponad 16 sekund ;/ a było poniżej 9 :( , Wcześniej zaobserwowałem jakiś wyciek z prawej strony pod silnikiem ale wydaje mi sie że to był płyn chłodzący (aczkolwiek w zbiorniku płynu chłodzącego nie było poniżej minimum) miał też problem ze zmianą biegów , była owiele wolniejsza niż zwykle, (nie mam żadnych tuningów i innych takich , zwykły seryjny Roadster SB2) czy może to dotyczyć komputera czy coś jest z turbiną albo z zaworem upustowym ? Amadeo698 Adept
Witam,
przyczyn problemów z ciśnieniem doładowania może być kilkanaście spójrz tutaj JHWUS. - Ciśnienie doładowania 1,5 przy SB2 trochę dużo, podejrzewam , że jest wgrany dodatkowo jakiś "mocniejszy" tuning. - Cytat:słychać jak zawór upustowy pracuje (strasznie głośny, wcześniej tak nie było) jest to już przy 3500 obrotów gdy dochodzi do 5 tyś przestaje przyspieszać.Czy na pewno zawór upustowy, a może nieszczelność w układzie. Osobiście sprawdziłbym w następującej kolejności: - punkt 6. w załączonym linku - punkt 4. - reset akumulatora (zdjąć klemy z akumulatora i zewrzeć je na chwilę, następnie odczekać ok 30 min. i podłączyć akumulator ponownie) - SC star diagnose pozdrawiam smart452
Poszukuję danych dotyczących ciśnienia doładowania w Smarcie Fortwo 450 CDI, najlepiej w układzie prędkość obrotowa silnika - ciśnienie.
Po założeniu u siebie wskaźnika ciśnienia doładowania, chciałbym porównać jakie ciśnienie faktycznie powinno być wg producenta - czyli pośrednio określić stan turbiny lub "namierzyć" ewentualne narazie niezauważlne nieszczelności /i pewnie dalej niezauważalne gdyż mam założone emulator EGR i odolejacz odmy/. Edit. PKO
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|