Kolego ja tak mam przez 2 i pół roku i nic złego się z tym nie dzieje. Ten typ tak ma.. chyba
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Nagrzewanie się wyłącznika świadczy o jego zużytych lub zaśniedziałych stykach.
Niestety w 450(przed liftem-pozostałe nie wiem) nie było fabrycznie pzekażników świateł. 1.http://fq101.co.uk/how-to-guides/fortwo-450/interior/417-light-stalk-fix.html 2.http://fq101.co.uk/how-to-guides/fortwo-450/interior/416-head-lamp-flash-fix.html
Żarówki mam standardowe 55W, niedawno wymieniane. Czy możecie napisać coś więcej na temat tego przekaźnika? Smarcik CDI 2003. Rozumiem, że w części samochodów prąd roboczy świateł przechodził przez manetkę, a w niektórych przez przekaźnik?
Smart ForTwo 0.8 CDI 41KM 2003r
Smart ForTwo 1.0 MHD 61KM 2010r
Już kiedyś o tym przekaźniku było na tym forum, był nawet schemat. Krotki kurs gotowania jest taki: schemat jak w maluchu 126p. Teraz wyciągasz manetkę (4 wkręty http://fq101.co.uk/) Rozcinasz kabelek z największym prądem i dajesz przekaźnik. Przekaźnik zwisa obok, miejsca jest sporo. Który to kabelek? Środkowy jest od drogowych świateł.
benzynka 0,6
Witam
W smarciku znikły tylne śiatła, postojówki z przodu, zauważyłem również że nie działa brzęczyk i przygasa podświetlenie radia gdy wciskam hamulec(oczywiście wszystko w tym samym czasie). Stopy, przeciwmgielne i kierunkowskazy działają, wszystkie żarówki są OK, bezpieczniki również,wszystkie kostki i styki wyglądają bardzo dobże, co to się mogło po dziać ??? Smarcik z 1999r. Z góry dzięki za pomoc. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|