Aditankista
Liczba postów: 93
Dołączył: Jul, 2017
Reputacja:
1
Imię: Adi
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Oborniki
smart fortwo 450 0,6
Aditankista 02.11.2017, 18:26
Kiedyś było tak budowałeś pojazd od zera składałeś z kilku jechałeś na przegląd i na okręgowej robił ci przegląd bez problemu nabijał numery na ramę ,przybijał tabliczkę i miałeś pojazd typu SAM nie ważne czym napędzany
Bez problemu cię ubezpieczyli w ubezpieczalni Ja tak robiłem kilka samów i tak było
Ze zmianą silnika było podobnie bez problemu Co do ubezpieczenia też nie było problemu MELEXY przecie do dziś jeżdżą po ulicach i ubezpieczenie mają
Teraz jest zakaz samów a na wszystko trzeba homologację , atesty rzeczowznawcę i inne pirdoly
Prktycznie nie da rady się przebić Koszty że głowa mała
Zmieniając silnik z pb na elektryka tracisz homologację wszystkiego czyli karosy zawieszenia hamulcy itd itd
Nie da rady się przebić
Co innego jak fabryka buduje nowy ale tam jest produkcja i inna kasa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2017, 18:29 przez Aditankista.)
dr-big
Liczba postów: 453
Dołączył: Dec, 2007
Reputacja:
2
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: stolica
smart fortwo 451 cdi, passion, 2013
(02.11.2017, 18:26)Aditankista napisał(a): (...) na wszystko trzeba homologację (...)
I bardzo dobrze , eliminuje to w jakimś stopniu wszelkiego rodzaju "pomysłowych dobromirów", co to swoimi wydumkami chcą "uszczęśliwić" innych w przestrzeni ogólnodostępnej...
PS. Bo wolności trzeba się nauczyć.
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2017, 18:46 przez dr-big.)
Marek
Liczba postów: 1.296
Dołączył: Sep, 2015
Reputacja:
17
Imię: Marek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Szczecin
smart fortwo 450 cdi, passion, 2005
smart fortwo 451 cdi, BRABUS Xclusive, 2007
smart fortwo 451 cabrio, BRABUS Xclusive, 2008
Chyba all zmajstrował jakiegoś elektryka trzeba go zapytać czy to zalegalizował.
facebook/ dreamliner cdi
Arczi100
Liczba postów: 1.211
Dołączył: Jul, 2017
Reputacja:
24
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Wrocław
smart fortwo 450 0,6
Arczi100 02.11.2017, 19:41
(02.11.2017, 18:42)dr-big napisał(a): (02.11.2017, 18:26)Aditankista napisał(a): (...) na wszystko trzeba homologację (...)
I bardzo dobrze , eliminuje to w jakimś stopniu wszelkiego rodzaju "pomysłowych dobromirów", co to swoimi wydumkami chcą "uszczęśliwić" innych w przestrzeni ogólnodostępnej...
PS. Bo wolności trzeba się nauczyć.
To nie tak do końca. Pomysłowi jak ich nazwałeś też musieli przejdź przegląd rozszerzony.
Zresztą patrząc Co robimy z naszymi smarciakami to każdy z nas jest "pomysłowy dobromir" .
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Aditankista
Liczba postów: 93
Dołączył: Jul, 2017
Reputacja:
1
Imię: Adi
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Oborniki
smart fortwo 450 0,6
Aditankista 02.11.2017, 22:47
Tu nie ma żadnej wolności Tylko przymus , i niewolnictwo a z tym idzie haracz Tu nawet matka nie jest właścielką swojego dziecka
Dowiedzcie się jak wygląda przegląd w USA to się zdziwicie
Tam robisz tylko analizę spalin i na tym się kończy Pojazt może być to ,,deska z kołami i jakimś silnikiem '' Nikogo to nie obchodzi na czym jezdzisz
To jest wolność
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.11.2017, 22:50 przez Aditankista.)
Arczi100
Liczba postów: 1.211
Dołączył: Jul, 2017
Reputacja:
24
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Wrocław
smart fortwo 450 0,6
Arczi100 03.11.2017, 06:14
(02.11.2017, 22:47)Aditankista napisał(a): Tu nie ma żadnej wolności Tylko przymus , i niewolnictwo a z tym idzie haracz Tu nawet matka nie jest właścielką swojego dziecka
Dowiedzcie się jak wygląda przegląd w USA to się zdziwicie
Tam robisz tylko analizę spalin i na tym się kończy Pojazt może być to ,,deska z kołami i jakimś silnikiem '' Nikogo to nie obchodzi na czym jezdzisz
To jest wolność Zgadzam się z Tobą
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
Adi - to akurat zależy od stanu - każdy ma swoje regulacje. Co innego dopuszczenie do ruchu w Californi a co innego dopuszczenie do ruchu w Texasie czy Kentucky.
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
Wpisanie do systemu pojemności skokowej zero jest możliwe pod warunkiem wcześniejszego ustawienia paliwa na EE.
Ubezpieczenie jest liczone od kW mocy silnika. Wiem bo takowego miałem, tyle że mój był fabryczny, ale znam ludzi którzy sobie z konwersją poradzili.
Aditankista
Liczba postów: 93
Dołączył: Jul, 2017
Reputacja:
1
Imię: Adi
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Oborniki
smart fortwo 450 0,6
Aditankista 10.11.2017, 16:34
Co do stanu to jadę tam gdzie mogę przejść bez problemu U nas gdzie pojedziesz?
Poradzili dobrze gadasz - czyli kiedyś jak przepisy były luzniejsze
Teraz teoretycznie możliwe ,
praktycznie nie możliwe do przebrnięcia , przede wszystkim horendalne koszty za homologację wszystkiego i rzeczoznawców
Nie do zapłacenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.11.2017, 16:40 przez Aditankista.)
Smarkacz
Liczba postów: 323
Dołączył: Jun, 2018
Reputacja:
1
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cabrio cdi, passion, 2004
smart roadster, 2004
Smarkacz 23.04.2019, 08:53
Odświeżam bardzo stary wątek...
Bardzo ciekawy wątek, ale raczej dla zawodowych elektroników, potrafiących samodzielnie projektować skomplikowane układy elektroniczne i będących rentierami z nadmiarem czasu i sił.
Jednak, gdy ktoś tak jak ja ledwie amatorsko interesuje się elektroniką, jest leniuszkiem i lubi szybkie efekty nie wymagające marnowania połowy życia to zainteresuje się tym co odkryłem w Chinach. Gotowe zestawy dla zaawansowanych majsterkowiczów, pozwalajcie przekształcić w kilka dni każdy samochód w autko elektryczne.
- Silniki zblokowane z tarczami hamulców i umieszczone w felgach aluminiowych
- Sterowniki pozwalające odzyskiwać energię podczas hamowania
- gotowe zestawy kabli
- gotowe pedały z czujnikami (gazu i hamulca)
- gotowa stacyjka
Jeżeli dla kogoś babranie sie w elektronice jest sensem życia, zapewne przestał już czytać to co napisałem, ale gdy ktoś traktuję elektronikę i majsterkowanie jako niedrogi sposób do osiągania spektakularnych celów to zapewne zainteresuje się takimi gotowcami do elektryfikacji samochodów:
Zestaw kosztuje: 9 845,33 zł
Wysyłka:1 799,28 zł do Poland przez TNT
Baterie trzeba kupić we własnym zakresie.
(TŁUMACZENIE AUTOMATYCZNE)
Opis produkcja:
1. QS Silnika 8000 273 50 H V3 E-Samochód Silnik Piasta
- Silnik Projekt: Singleh osi bez rim
- Dopasowane Koła: ≥14inch Koła Samochodu, PCD konfigurowalny, CB ≥60mm (PCD 5*112mm, CB60mm jako domyślne)
- Magnes Wysokość: 50mm, 16 słup par
- Stojan: Aluminmum Rdzenia
- Moc znamionowa: 8000 w (20kW szczyt w kilka sekund)
- Napięcie znamionowe: 96 v jako domyślne (48 v-144 v, opcjonalnie)
- Prędkość: 120KPH jako domyślne (24-120KPH, opcjonalnie)
- KV: 6.0/9.0/13.0 (jako domyślne)/14.9/18.0/19.4 itd.
- Maksymalny Moment Obrotowy: około 350N. m
- Max Wydajność: 86-91%
- Ciągłe Baterii Prądu: 104A (96 v)
- Szczyt Baterii Prądu: 210A (96 v)
- Proponuję Szczytowa Prądu Fazowego: 530-660A
- Thermic Sondy: KTY83/122 (jako domyślne, opcjonalnie)
- Typ hamulca: hamulec Tarczowy, PCD3 * 80mm-M8, CB 58mm (jako domyślne)
- Dual Hall Zestaw z wodoodpornymi złączami
- 16mm & sup; 2; Przekroju Fazy Drutu (nie obejmują warstwy izolacyjnej)
- Czujnik hala Phasing kąt: 120 stopni
- Wodoodporne Klasy: IP54
- Kolor: Czarny
- N. W./G.W. : 23.0 kg/24.7 kg Wymiary Opakowania: 43 cm * 43 cm * 34 cm/szt
PS. Normalne hamulce Tarczowe jest PCD3 * 80mm, PCD 58mm. To może uzyskać luźne podczas jazdy, więc możemy otworzyć nowe formy, aby być PCD4 * 114.3mm, M12.
Uzwojenie Informacji dla 273 50 H Silnika:
2. KLS96601-8080H, 24 v-96 v, 600A, Sinusoidalny Sterownik Silnika BLDC
- Ogólne Spec.:
- Programowalny, wsparcie hamowanie regeneracyjne
- To funkcja Kabel, RS232 daptor, USB do RS232 złącze
- Konfigurowalny baterii zakres napięcia, B +. Max zakres pracy: 18 v do 90 v.
- Silnik Prądu Limitu, 10 sekund boost: 600A.
- Silnik Prądu Limitu, ciągły: 240A
3. 0-5 v Elektryczny Samochód Pedału Przepustnicy
- Przepustnicy Pedał Hall typ: JKH model (mecz z naszego silnika i kontrolera)
- Napięcie wejściowe: 5 v 12 v 15 v 24 v 36 v 48 v 60 v 72 v 84 v 96 v 120 v
- Napięcie wyjściowe: 0-5V5-0V1-4.2V4.2-1V0-10V10-0V
- Deafult: 5 v napięcie wejściowe (w zależności od kontroler projekt, dla naszych dopasowane kontrolerów, można wybrać 5 v napięcia wejściowego), 0-5 v napięcie wyjściowe.
4. 48-100 v Programowalny Samochód Elektryczny Prędkościomierz
- Napięcie znamionowe: 48 v-144 vProgramowalnyPokaż Czas, odległości jazdy, prędkości, napięcia, elektryczny ilośćTest Prędkości Typ: Czujnik Halla
5. 1 tow 2 Hydrauliczny hamulec tarczowy system (z disc brake plate)
- 04 dayang lewy i prawy 38mmTłokZacisk z mechaniczne hamulca postojowego (ciągnąć typu)
- Hydrauliczne usługi hamulca przez stóp
- Pitch montaż 80 i 103mm
- Węże 220 cm + 2x80 cm
- Kształt T złącze węża
- Mechaniczne parking brake cable 95 cm + 2x115 cm (opcjonalnie)
- 220mm hamulce tarczowe płyty i śruby (PCD 3*80mm, CB58mm, thicknees 4mm)
- Nadaje się do QS Silnika 273 Pojedynczego Wału Hub Motors
Zastosowanie:
|