Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 - Zawieszenie, amortyzator, geometria, końcówka, łącznik - ogólna dyskusja

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 - Zawieszenie, amortyzator, geometria, końcówka, łącznik - ogólna dyskusja
#1
 Gość 
Kurcze wymienilem:
amorki, koncowki wahaczy, wszystkie sworznie i nadal skrzypi mi z przedniego zawieszenia. Teraz tylko jak hamuje na nierownosciach ale i tak jest to upierdliwe. Do tego samochod nie prowadzi sie dobrze, jakos tak myszkuje i nie trzyma sie toru jazdy, szczgolnie w zakretach gdzies "ucieka". Moze amortyzatory skretu do wymiany, koncowka drazka kierowniczego???? Sam juz nie wiem....macie jakies pomysly???
 Odpowiedz
#2
 All-capone 
jakie masz amortyzatory i gdzie kupowałeś ?
ustawiłeś zbieżność ?
szkoda ze wcześniej nie powiedziałeś nic o tych objawach .
myszkowanie i skrzypienie to objaw zużytych tulejek wachacza - skrzypienie to rozwulkanizowanie gumy w tulei .
wątek na ten temat jest gdzieś [poooooooooooniżej hen hen daleko z tad Smile


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#3
 Gość 
U MNIE SKRZYPIAłA KOńCóWKA DRążKA ? WAHACZA? NIE WIEM JAK NAZWAć ZE WZGLęDU NA SPEC. KONSTRUKCJę
Pozostałe objawy mogą wskazywać na złą geometrię, amorki lub wszystko naraz
 Odpowiedz
#4
 Gość 
All nawet u Ciebie kupowałem tulejki do wahacza i są wymienione na nówki. Wcześniej faktycznie skrzypiał cały czas a teraz skrzypi jedynie podczas hamowania na nierównościach.
Amorki mam bilsteina, wymienilem wszystkie 4. Nic mi nie wiadomo o ustawianiu zbieznosci....hmmm
 Odpowiedz
#5
 All-capone 
saab
skoro masz wymienione tulejki to nie mogą one skrzypieć - przynajmniej nie od razu , może tak jak pisze mirek -któryś swożeń.
jakie masz zawieszenie ? z resorem czy na sprężynach ?
mirek nie ma czegoś takiego jak możliwośc ustawienia geometrii w smarcie - jedyna rzeczą jaką moznaq ustawić to zbieżność przedniej osi i to wszystko więc jak jest coś skopane to jakies elementy są krzywe skoro saab ma amory nowe to juz odpada ta niewiadoma , może zwrotnica ale trza by chociaż optycznie zobaczyć czy pochylenie -kąt kół - jeśli jest niesymetryczny to krzywa jest zwrotnica, by z tym sie uporac to tylko wymiana wchodzi w gre .
na komfort jazdy w duzym stopniu wpływa tylna os - kąty pochylenia musza być symetryczne - zobacz z tył samochodu czy któreś koło górną krawędzią opony nie jest za bardzo schowane wewnątrz błotnika - prawidłowo powinna krawędź opony zbiegać sie z krawędzią błotnika - naprawde mało samochodów spełnia ten warunek .
Nie tak dawno temu jezdziłem smartem z 5tys km przebiegu - róznica kolosalna - zachowanie na dziurach zupełnie inne -kąty , kąty jeszcze raz kąty


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#6
 Gość 
All, jak robilem geometrie to faktycznie z tylu prawe kolo jest delikatnie pochylone ale trzyma normy. Do tej pory nie bylo objawow jak teraz wiec zakladam, ze to nie to. Mam smarta z 98, nie wiem czy na resorach czy sprezynach.
Swoznie wymienialem, wszystkie cztery.
Kurcze dzis w zakretach uciekal mi jak diabli, nie trzyma toru jazdy a do tego jeszcze slychac piszczenie (w kabinie) przy kreceniu kierownica.
Chyba nie ma co gdybac, tylko umowie sie do Piotra z Konstancina i trzeba naprawic...to co bedzie trzeba.
 Odpowiedz
#7
 All-capone 
co ci piotr pomoże ?
tu trzeba do specjalistycznej firmy jechac by laserowo sprawdzili geometrie , znaleźć bład typu zły kąt prawego przedniego koła i juz wiadomo ze to zwrotnica .
piszczeć moze poduszka resoru bo do 2001 było takie rozwiązanie.
a moze ty na zimowych gumach jezdzisz ?


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#8
 Gość 
Jezdze na letnich, a poduszka resoru???? Czy nie skrzypialo by caly czas a tu tylko przy hamowaniu. Tak jak pisalem, delikatne odchylenie jest tylko na tylnym prawym ale trzyma normy. Crying
 Odpowiedz
#9
 All-capone 
hmmm
to trzeba by analize zrobic z mikroskopem i stetoskopem , nie mam pomysłu co by jeszcze sprawdzić - może jakaś śruba jest niedokręcona lub skrzypienie dochodzi z tył samochodu a tobie sie wydaje ze to przód


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#10
 Gość 
Dzieki All za pomoc, nie ma co wrozyc z fusow. Zajme sie tym w przyszlym tygodniu i dam znac co bylo przyczyna takiego stanu rzeczy.
Skrzypi z przodu na 100%. Cos mi sie wydaje, ze to jakas grubsza sprawa......
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko skręca. Geometria. Damianonee 5 542 19.11.2023, 13:39
Ostatni post: kamyk
  Geometria profesorr 5 2.963 19.09.2019, 16:33
Ostatni post: statystyczny_polak
  Zawieszenie Brabus profesorr 3 1.851 31.08.2019, 21:27
Ostatni post: profesorr
  dziwne odgłosy z przodu -zawieszenie? rickymr 4 2.752 08.11.2017, 19:54
Ostatni post: wirdar
  Łącznik, drążka stabilizatora - tył Smark121 5 3.504 27.05.2017, 14:19
Ostatni post: Kanapa
  450 - zawieszenie przednie f2 43 19.808 11.08.2016, 08:11
Ostatni post: Michausen
  Końcówka do śruby zabezpieczającej koło pablog 22 10.170 18.11.2015, 21:59
Ostatni post: pablog
  450 - amortyzator, amortyzatory, amorki 20 12.081 27.04.2014, 21:10
Ostatni post: dominikk
  [450] Luz na przednim kole - sworzeń, końcówka Dawid19841016 3 5.266 28.12.2013, 11:15
Ostatni post: ms2
  [450] Łącznik cięgna hamulca ręcznego MariuszKRK 4 9.370 10.10.2012, 16:43
Ostatni post: Kanapa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu