Wczoraj podczas jazdy zaskoczyła mnie skrzynia biegów w smarcie. Mianowicie nie chciał zredukować 2 biegu na niższy jak i na wyższy. Zarówno na ręcznym trybie jak i automacie. Musiałem go zdusić. Po wyłączeniu stacyjki i włączeniu nadal wisiał na 2 biegu. Dopiero wciśnięcie hamulca przez chwile zmieniło bieg na 1 i wróciło do normy. Po kilku km zaczął szarpać silnik na 1.
Myślicie, że to aktuator/wysprzęglik chociaż pomimo ostatniego serwisu pół roku mechanik powiedział, że jest w bdb stanie? (przebieg 85k km), sprzęgło, błąd komputera?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.01.2015, 16:25 przez rogas.)
O dziwo dzisiaj śmigał dobrze jak zawsze. Ciekawe czego to była przyczyna.
Na wszelki wypadek pojadę do serwisu żeby to oglądnęli. Myślę, że być może jakiś błąd komputera tylko był.
Faktycznie okazało się, że to wina końcówki wysprzęglika wg mechanika. Jak na 85k km to dość szybko się zużył.
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
W trybie automatycznym A. W trybie ręcznym aktualny bieg.
Kanapa
Liczba postów: 6.126
Dołączył: Jun, 2009
Reputacja:
136
Imię: Mariusz K.
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gdańsk
smart fortwo 451 mhd, 2012
smart forfour 1.5 Brabus, 2005
Zależy jaki zamontowano wyświetlacz LCD. W pierwszych wersjach 451 były podawane pozycje biegów wraz z literką A.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.10.2017, 15:54 przez Kanapa.)