http://www.smartcarofamerica.com/forums/...ons-40960/
Jak zauwazyliscie Actuator (451) jest zaprojektowany do przegladu i servisu. Fabrycznie ,,smaru,, to tam jest nasmarkane. Jesli ktos kupil uzywany 451 to radze tam zagladnac bo koszt tego instrumentu jest naprawde nie maly. Kiedy smarowanie sie skonczy, to wtedy silniczek ulamie slimaka (os) ktory za pomoca pol kola zebatego wciska za Nas sprzeglo. Zaden W40!!! tam sa specjalne smary plastyk - metal.
ps. Mercedes Danmark - kosz silownika sprzegla to 2500 zl. widzialem na ebayu za 1300 zl. i 1800zl. w Polsce widzialem za 1250zl. ale nie maja na sklepie:( .......Silownik nalezy zamontowac na srodku tolerancji, przy zluzytym sprzegle, regulacja tego Actuatora nic Wam nie pomoze, tak samo jak ,,aktywacja,, ,,adaptacja,, i inne bayery
Zeby nie nabijac postow to dam taka ciekawostke, POMARANCZOWY TROJKAT! zapala sie po przekroczeniu 80km/H, standart - to nie jest czujnik lub kabel ABS, to pekniety pierscien ABS, ktorego mozna naprawic, nie trzeba kupowac calej polosi.
Edit.
Poprawiłem tytuł - reszty ruszać nie będę.
Dyskusja o smarowaniach między innymi tutaj: http://smartklub.pl/t-faq-aktuator-modyfikacje?page=6.
Jak zauwazyliscie Actuator (451) jest zaprojektowany do przegladu i servisu. Fabrycznie ,,smaru,, to tam jest nasmarkane. Jesli ktos kupil uzywany 451 to radze tam zagladnac bo koszt tego instrumentu jest naprawde nie maly. Kiedy smarowanie sie skonczy, to wtedy silniczek ulamie slimaka (os) ktory za pomoca pol kola zebatego wciska za Nas sprzeglo. Zaden W40!!! tam sa specjalne smary plastyk - metal.
ps. Mercedes Danmark - kosz silownika sprzegla to 2500 zl. widzialem na ebayu za 1300 zl. i 1800zl. w Polsce widzialem za 1250zl. ale nie maja na sklepie:( .......Silownik nalezy zamontowac na srodku tolerancji, przy zluzytym sprzegle, regulacja tego Actuatora nic Wam nie pomoze, tak samo jak ,,aktywacja,, ,,adaptacja,, i inne bayery
Zeby nie nabijac postow to dam taka ciekawostke, POMARANCZOWY TROJKAT! zapala sie po przekroczeniu 80km/H, standart - to nie jest czujnik lub kabel ABS, to pekniety pierscien ABS, ktorego mozna naprawic, nie trzeba kupowac calej polosi.
Edit.
Poprawiłem tytuł - reszty ruszać nie będę.
Dyskusja o smarowaniach między innymi tutaj: http://smartklub.pl/t-faq-aktuator-modyfikacje?page=6.