Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus
#1
 MarianWwa 
Czy ktoś zakuwał silnik 1.0 w Smarcie Brabusie? Zamówiłem i czekam na taki zestaw tłoków i korb i chciałem zasięgnąć opinii kogoś kto może jezdzi na tym :Smilepzdr


Załączone pliki Miniatury
       
 Odpowiedz
#2
 Kanapa 
W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu. Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła
Poszukaj w CS Tuning.
O zakuwaniu na forum nic chyba nie było.
Popytaj Robsona - on najczęściej wymienia wrażliwe elementy w swoim 1.0.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#3
 damiano.o 
Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur;
2. szpilki głowicy - gdzie seryjne nie wytrzymują rozprężeń związanych również z temperaturą (w tej kwestii doświadczenie ma SmartGarage z Lubonia, Filip instalował jakieś specjalne)


Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#4
 MarianWwa 
(20.05.2019, 22:17)Kanapa napisał(a): W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu.  Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła
Poszukaj w CS Tuning.
O zakuwaniu na forum nic chyba nie było.
Popytaj Robsona - on najczęściej wymienia wrażliwe elementy w swoim 1.0.

Dziękuje za pomoc, układ wydechowy już mam przygotowany pod takiego mody i resztę elementów tez. Bardziej byłem ciekawy czy ktoś przetarł szlaki Smile 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Załączone pliki Miniatury
           
 Odpowiedz
#5
 MarianWwa 
(20.05.2019, 22:26)Odamiano.o napisał(a): Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur;
2. szpilki głowicy - gdzie seryjne nie wytrzymują rozprężeń związanych również z temperaturą (w tej kwestii doświadczenie ma SmartGarage z Lubonia, Filip instalował jakieś specjalne)


Dzięki za odp, 

szpilki głowicy idą ARP wiec o to się nie boje raczej, wydech już przygotowany, kolektor wyspawany z kwasowki i hybrydowe turbo, myśle tez na wydajniejszym intercoolerem i układem zapłonowym opartym o cewki z fsi( montowane np w Audi R8) bo są one jednymi z najstabilniejszych na rynku. 
 Odpowiedz
#6
 Kanapa 
Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#7
 MarianWwa 
(21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Tak jest :Smilesterowanie z pilota pełnego przelotu z dwóch końcówek, lub na zamkniętym wydechu spaliny idą przez tłumik i tylka jedna końcówkę ;Wink taki zabieg aby można było poruszać się w trasie bez straty na komforcie
 Odpowiedz
#8
 PatiEK 
Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu.
I fakt - w komorze jest ciasno i będzie problem z odprowadzaniem ciepła. To bolączka wszystkich samochodów w układzie RR i MR. Wszelkie wywiewy by były na miejscu. Pomyśl o jakimś wydajnym intercoolerze wodnym.
 Odpowiedz
#9
 Kanapa 
(21.05.2019, 07:17)MarianWwa napisał(a):
(21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Tak jest :Smilesterowanie z pilota pełnego przelotu z dwóch końcówek, lub na zamkniętym wydechu spaliny idą przez tłumik i tylka jedna końcówkę ;Wink taki zabieg aby można było poruszać się w trasie bez straty na komforcie



Posiadam od roku ten wynalazek.
W moim przypadku tylko efekty dźwiękowe się zmieniają.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#10
 MarianWwa 
(21.05.2019, 11:29)PatiEK napisał(a): Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu.
I fakt - w komorze jest ciasno i będzie problem z odprowadzaniem ciepła. To bolączka wszystkich samochodów w układzie RR i MR. Wszelkie wywiewy by były na miejscu. Pomyśl o jakimś wydajnym intercoolerze wodnym.

Prawda, odprowadzenie ciepła to problem tego silnika, napewno będę myslal o tym. Co do intercoolera to myśle nad Airtec z dedykowanym wiatrakiem ,miałem w kilku autach IC tej firmy i zawsze było PRO.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Tongue [451] Zawór Blow-Off, Dump Valve w 451 Turbo Gizbern 3 2.192 07.12.2014, 11:52
Ostatni post: Gizbern
  [450][451] Zmiana softu, mapowanie, update 1,0l turbo bartosz 3 1.895 12.10.2014, 16:36
Ostatni post: Jarecki
  [451] Kit do 1.0 turbo na 120 KM lub 135 KM by Bonalume Kanapa 0 1.754 15.04.2014, 18:05
Ostatni post: Kanapa
  [451] Turbo mod amerykański Kanapa 7 3.025 19.02.2014, 22:05
Ostatni post: Sebastian_O



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu