Witajcie,
Rok temu montowałem w SC Berlin elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka. Mam je standardowo podpięte pod ogrzewanie tylnej szyby. Od instalacji pojawia mi się problem- w momencie aktywnego systemu start-stop podczas postoju i włączonego grzania lusterek i szyby zapala się czerwony wskaźnik akumulatora. Jest to dla mnie logiczne: włączone światła, wentylator, grzanie szyby i lusterek, radio powodują znaczny pobór prądu.
Ciekaw jestem, czy w oryginalnym rozwiązaniu (fabryczne zamontowane grzane lusterka) moduł start-stop odcina grzanie szyby i lusterek w czasie postoju. Wydawałoby się to logiczne, żeby na czas nie ładowania akumulatora odłączyć mniej krytyczne odbiorniki. Ma ktoś z Was doświadczenie w temacie, testował?
Pozdrawiam
Maciej
Rok temu montowałem w SC Berlin elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka. Mam je standardowo podpięte pod ogrzewanie tylnej szyby. Od instalacji pojawia mi się problem- w momencie aktywnego systemu start-stop podczas postoju i włączonego grzania lusterek i szyby zapala się czerwony wskaźnik akumulatora. Jest to dla mnie logiczne: włączone światła, wentylator, grzanie szyby i lusterek, radio powodują znaczny pobór prądu.
Ciekaw jestem, czy w oryginalnym rozwiązaniu (fabryczne zamontowane grzane lusterka) moduł start-stop odcina grzanie szyby i lusterek w czasie postoju. Wydawałoby się to logiczne, żeby na czas nie ładowania akumulatora odłączyć mniej krytyczne odbiorniki. Ma ktoś z Was doświadczenie w temacie, testował?
Pozdrawiam
Maciej