Kierowniczki firma na przełomie roku znowu zmienia siedzibę i teraz spacerkiem dojdzie się do „fabryki”
Tak się zastanawiam ile cenić zielonkę i czy warto nadal trzymać na stanie jak „wariat” mało co się przemieszcza.
Dbany, garażowany i przeinwestowany.
Sprzęgło i wysprzęglik zrobione około 100 tys km. Teraz stoi na warsztacie na okoliczności kompletnej wymiany tylnych hamulców.
Szukałem go rok w Niemczech i kupiłem w Berlinie wracając ze Smartimes w Hamburgu z przebiegiem około 60 tys km.
Niby 71 KM
Niby 2009
Niby Euro 4
Niby standardowe zawieszenie
Niby standardowy soft na skrzynie i nie tylko
Kto wie to wie co tam zielonka ma jeszcze namodzone.
Fakty
- mhd
- 451 w puszce (nie jest to cabrio)
- 108 tys km nalotu.
- Serwisowany w jaskini zła w Luboniu
- Podokladane różności z pakietu Brabusa i
- Spojler przedni dolny od Brabusa w kolorze
- Led przednie dzienne w kratkach od Brabusa ale świeca porządne NSSC a nie Hella
- wspomaganie
- tempomat
- kiera wersja przyciskami i łopatkami
- wyświetlacz LCD z temperaturą cieczy chłodzącej
- światełka ambiente w bagażniku
- radio 2D z Navi, kamerą i BT. Chinol ale działa.
- fabryczne wysokotonowe głośniki dołożone extra
- poszerzenia nadkoli na tylnej osin
- coś się jeszcze znajdzie co zmodziłem a już zapomniałem.
Uszkodzenia są użytkowe - jakieś drobne rysy i jednio otarcie. Słup w garażu podziemnym się leciutko otarł o przedni błotnik.
Teraz najlepsze - jest to limited three z najładniejszym wnętrzem jakie wyszło fabrycznie. Alcantara, czekoladowa skóra na kierownicy i obszycie deski i boczków w kolorze.
Jedynie wersja limitowana „chockolade” przebija three.
https://www.mad4wheels.com/smart/fortwo-...three-2009
Tak się zastanawiam ile cenić zielonkę i czy warto nadal trzymać na stanie jak „wariat” mało co się przemieszcza.
Dbany, garażowany i przeinwestowany.
Sprzęgło i wysprzęglik zrobione około 100 tys km. Teraz stoi na warsztacie na okoliczności kompletnej wymiany tylnych hamulców.
Szukałem go rok w Niemczech i kupiłem w Berlinie wracając ze Smartimes w Hamburgu z przebiegiem około 60 tys km.
Niby 71 KM
Niby 2009
Niby Euro 4
Niby standardowe zawieszenie
Niby standardowy soft na skrzynie i nie tylko
Kto wie to wie co tam zielonka ma jeszcze namodzone.
Fakty
- mhd
- 451 w puszce (nie jest to cabrio)
- 108 tys km nalotu.
- Serwisowany w jaskini zła w Luboniu
- Podokladane różności z pakietu Brabusa i
- Spojler przedni dolny od Brabusa w kolorze
- Led przednie dzienne w kratkach od Brabusa ale świeca porządne NSSC a nie Hella
- wspomaganie
- tempomat
- kiera wersja przyciskami i łopatkami
- wyświetlacz LCD z temperaturą cieczy chłodzącej
- światełka ambiente w bagażniku
- radio 2D z Navi, kamerą i BT. Chinol ale działa.
- fabryczne wysokotonowe głośniki dołożone extra
- poszerzenia nadkoli na tylnej osin
- coś się jeszcze znajdzie co zmodziłem a już zapomniałem.
Uszkodzenia są użytkowe - jakieś drobne rysy i jednio otarcie. Słup w garażu podziemnym się leciutko otarł o przedni błotnik.
Teraz najlepsze - jest to limited three z najładniejszym wnętrzem jakie wyszło fabrycznie. Alcantara, czekoladowa skóra na kierownicy i obszycie deski i boczków w kolorze.
Jedynie wersja limitowana „chockolade” przebija three.
https://www.mad4wheels.com/smart/fortwo-...three-2009
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904