Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[451] Montaż świateł dziennych NSSC DRL HP 502

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[451] Montaż świateł dziennych NSSC DRL HP 502
#1
 obwd-crash 
F2 451 cabrio
założone i podłączone zostały ledy - światła dzienne, oryginalne blendy Brabusowe a ledy NSSC /zdjęcia zrobię jak auto się pojawi w domu/


Załączam zdjęcia /ze "smarkfona" Sad / jak wyszło


Załączone pliki Miniatury
           
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#2
 ŁYSY13 
Wiesiu niezła robota

ŁYSY13. SONY Z3 compakt
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#3
 Kanapa 
Wiesiu - jakis manual może zrobisz?
Jaka średnica tych ledów jest i jakie uszczelki trzeba dać aby spasować wszystko?
Ten mod jest popularny.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#4
 DaSza 
Odpowiem za Wiesia, bo sam mu podpowiadałem to rozwiązanieWink
Różnica w średnicy jest. ok. 2mm. Chodzi o model LEDów firmy NSSC DRL HP 502:
http://nssc.pl/drl-lights.php
Więc w zależności od dostępu do różnych oringów, można:
- wsadzić jakieś oringi aby LEDy trzymały się w oprawie Brabusowej,
- na silikon (ale jak pisze Guniu, ze względu na octy w silkonie, też mogą powodować korozję),
- na klej na gorąco (ja zastosowałem to rozwiązanie),
- można pewnie też szczelinę zalać żywicą. Ale to rozwiązanie jest "na amen".

Moim zdaniem rozwiązanie z NSSC jest o tyle lepsze, że po ew. gwarancji jak padnie nam któryś z LEDów, to można dokupić zestaw "rozszerzający" czyli 2 oczka.
Ponieważ Power LEDy są sterowane prądowo, to są łączone w szereg. I np. jak padnie jedno z oczek, to nie świeci cała jedna strona.
Z reguły można zmierzyć, który LED padł, ale jak ktoś nie bardzo umie, to można po prostu ze sprawnej strony wymontować (lub tylko rozkręcić łączówki) do sprawdzenia jedno oczko, i po kolei sprawdzać które oczko padło.
Jeżeli uda się zidentyfikować w ten sposób, to nawet po gwarancji możemy za ok. 60 zł kupić "zestaw naprawczy". Jedno oczko wykorzystujemy, a drugie mamy w zapasie, na wszelki wypadek.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz
#5
 obwd-crash 
(27.03.2015, 14:51)DaSza napisał(a): Odpowiem za Wiesia, bo sam mu podpowiadałem to rozwiązanieWink
Różnica w średnicy jest. ok. 2mm. Chodzi o model LEDów firmy NSSC DRL HP 502:
http://nssc.pl/drl-lights.php
Więc w zależności od dostępu do różnych oringów, można:
- wsadzić jakieś oringi aby LEDy trzymały się w oprawie Brabusowej,
- na silikon (ale jak pisze Guniu, ze względu na octy w silkonie, też mogą powodować korozję),
- na klej na gorąco (ja zastosowałem to rozwiązanie),
- można pewnie też szczelinę zalać żywicą. Ale to rozwiązanie jest "na amen".

Moim zdaniem rozwiązanie z NSSC jest o tyle lepsze, że po ew. gwarancji jak padnie nam któryś z LEDów, to można dokupić zestaw "rozszerzający" czyli 2 oczka.
Ponieważ Power LEDy są sterowane prądowo, to są łączone w szereg. I np. jak padnie jedno z oczek, to nie świeci cała jedna strona.
Z reguły można zmierzyć, który LED padł, ale jak ktoś nie bardzo umie, to można po prostu ze sprawnej strony wymontować (lub tylko rozkręcić łączówki) do sprawdzenia jedno oczko, i po kolei sprawdzać które oczko padło.
Jeżeli uda się zidentyfikować w ten sposób, to nawet po gwarancji możemy za ok. 60 zł kupić "zestaw naprawczy". Jedno oczko wykorzystujemy, a drugie mamy w zapasie, na wszelki wypadek.

Rozszerzę trochę opis Darka.
Ledy NSSC są dłuższe o około 5mm od Led HELLA. Tym samym w oryginalnej tylnej podstawie mocowania przewidzianej pod Led HELLA wyciąłem /dremel/ otwory. Bocznie w tyle każdego z oczek Led wywierciłem otwór. Na zewnątrz oczka założyłem oring o grubości 1,5mm, by trzymał i uszczelniał oczko przed wpływaniem od przodu ku tyłowi wody. Na koniec przymocowałem oryginalną - przerobiona tylną podstawę blendy i bocznie przez krawędzie otworów osadzenia oczek Led przykręciłem je wkrętami w wykonane bocznie na ich tyłach otwory. Drugie ze zdjec bez tylnej podstawy mocowania Led w której zrobiłem otwory. Białe/jasne elementy to główki wkrętów.

   
   

.jpg   Jeden.jpg (Rozmiar: 46,07 KB / Pobrań: 402)
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#6
 krzycho 
Chciałbym odświeżyć tmat Cool
Czy ktoś wstawił światła dzienne do oryginalnych halogenków ?
Ostatnio jechalem w mgle i testowalem widoczność
I jak to mówi Obelix ....czy z....., czy bez.....,.nie widzę różnicy ...Smile
Chciałbym zostawić lampy ,tylko wymienić żarówki na jakieś led do świateł dziennych...?
Czy to działa ?Confused
 Odpowiedz
#7
 mckomp 
Witam, a ja osadziłem w ramkach brabusa te nowe światła 502 mini/402 obecnie w sprzedaży. Średnica 23mm, zastosowałem tuleje redukcyjne z czarnego ertalonu fi30, wewnątrz fi 20,3, długość 22mm. Wszystko spasowane, skręcone i czeka na montaż. W razie pytań służę pomocą.


Załączone pliki Miniatury
       
 Odpowiedz
#8
 Kanapa 
Tulejki kupnie czy toczone?
Niezły patent.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#9
 mckomp 
Tulejki toczone od góry zatoczenie 2x45, a na dole podtoczenie na fi29,5 dł 1mm: koszt pracy tokarza =20zł, ertalonu fi30 wyszło 30cm =15zł. Do przykręcenia tulejek użyłem śrubek M2,5 z obudowy starego laptopa. Otwór w tulejce fi 20,3, światełka wchodzą ciasno na wcisk. Montaż z wywierceniem wszystkich otworów ok.1 godz. Teraz tylko trzeba to zamontować w ramce, ale za diabła nie chcę zdejmować przodu. Jak mi się uda to opiszę wszystko, bo zdejmowanie przodu trochę mnie przeraża.
 Odpowiedz
#10
 Marek 
Jak ma być zrobione porządnie musisz zająć przód. Nie ma wyjścia


facebook/ dreamliner cdi
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Wink Montaż orginalnej stacji multimedialnej z Brabusa do 451 przed liftingiem.Pomocy. adam44034403 4 2.062 01.08.2020, 21:19
Ostatni post: LAZY.
  [451] blow off montaż Chris 5 4.213 27.12.2016, 20:49
Ostatni post: metody
  451 - Kamera cofania - montaż artd4 9 5.286 17.02.2016, 15:10
Ostatni post: artd4
  [451] [451] Montaż trójramiennej kierownicy z łopatkami tumich 10 6.244 06.09.2014, 21:01
Ostatni post: Gizbern
  [451] Fotorelacja z montażu "światła do jazdy dziennej" DRL RobsonWawa 94 53.857 17.08.2014, 20:37
Ostatni post: RobsonWawa
  [451] Montaż dodatkowych głosników w radiu 2 DIN kuri3 1 3.156 25.07.2013, 04:09
Ostatni post: ŁYSY13
  [451] Montaż gaśnicy ŁYSY13 4 4.460 06.01.2012, 12:21
Ostatni post: ŁYSY13



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu