Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[451] Smart FourTwo 451 Pulse MHD 71KM VIN - zakup/problem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[451] Smart FourTwo 451 Pulse MHD 71KM VIN - zakup/problem
#1
 sancruz3 
Jako ze jestem tu pierwszy i zapewne nie ostatni raz chcialbym powitac i pozdrowic uzytkownikow smartow Smile ale to nie czas na wchodzenie bez wazeliny wiadomo gdzie Wink

przejde do sedna, wpadl mi w oko jeden smart nieszczesnym chyba z tego co widze po tym forum systemem mhd...

LINK: http://allegro.pl/eco-smart-for-two-43ty...30153.html

Troche faktow sie nie zgadza z opisu auta ale to wina firmy co robila ta aukcje i wystawiala auto pomijajac fakt jak mozna nie odroznic nie otwierajacego sie szklanego dachu oraz lusterek manualnych od elektrycznych ale pomijajac to zdziwilia mnie jedna rzecz na zdjeciach jest widoczny VIN pojazdu spisalem go: WME4513801k344401 po czym podalem znajomym w Mercu w Sosnowcu i co sie okazalo ze nie ma nic na temat tego auta. Szukalem rowniez jakiego klwiek VIN decodera jak i sprawdzalem na mercedesowskich to wyskakiwaly pierdoly zamist autentyczne faty (sprawdzalem rowniez inne numery VIN smartow z aukcji i zawsze to samo ale mniejsza z tym)

Czy jest mozliwosc, ze auto serwisowane w DE (ponac bo tego nigdy nie jestesmy pewni) nie widnieje wprawdzie wogole w bazie mercedesa...

Z gory dzieki za pomoc i za zainteresowanie sie tematem...
 Odpowiedz
#2
 Gapa. 
Auto powinno widnieć w bazie Mercedesa zadzwoń do mercedesa i powiedz ze szukasz części i po numerze vin sprawdza jakie miało wyposażenie jaki jest kolor auta pozdrawiam
PS ale czy w Sosnowcu jest SC może dla tego nie widnieje
 Odpowiedz
#3
 sancruz3 
(28.07.2014, 20:21)gapa37 napisał(a): Auto powinno widnieć w bazie Mercedesa zadzwoń do mercedesa i powiedz ze szukasz części i po numerze vin sprawdza jakie miało wyposażenie jaki jest kolor auta pozdrawiam
PS ale czy w Sosnowcu jest SC może dla tego nie widnieje

Chlopaki dzisiaj z merca sprawdzali kilka razy ten VIN wogole nic po nim nie ma co najlepsze nie widnieje w bazie takie auto, dzwonili i pytali sie czy napewno sie nie rypnalem gdzies po czym dzwonilem do goscia i podawal mi z briefu VIN samochodu i byl ten sam co na zdjeciu ze slupka na drzwiach lewych...

Troche dziwna sytuacja, bo ok rozumiem bledy w aucji z wyposazeniem ale jesli ktos pisze ze przebieg udokomentowany i serwisowany w ASO to auto powinno widniec w bazie Merca czyz nie?
 Odpowiedz
#4
 DaSza 
Może i inni to potwierdzą, mi się jeszcze jedna rzecz nie zgadza.
Ma prędkościomierz z modelu. który wszedł w 2010 (lift środka) i ma kratki nawieweu okrągłe, a nie kwadratowe.

I przy "wszystkomającej" wersji brak zegarów pośrodkuSad


Po przemyśleniu - chyba się nie zgadzam, ze swoim postem.
To jest mhd, a w "starym" prędkościomierzu, nie było kontrolek ECO on/off. Więc to gra.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz
#5
 krzyss 
A gdzie on ma tempomat ? Lusterka manualne ?
 Odpowiedz
#6
 DaSza 
(28.07.2014, 20:28)krzyss napisał(a): A gdzie on ma tempomat ?
I wielofunkcyjną kierownicęEmbaressed
Poza tym, jak ma opcję domykania szyb to kilka osób na forum, pewnie by jej pożądało, tym bardziej z domykaniem dachu!!!
Tylko co domykać, jak to nie cabrio?
I gdzie te halogeny?
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz
#7
 Kanapa 
Jeżeli auto Było serwisowane w niezależnym SC to w bazie MB nic nie znajdziesz. Tylko serwisy smart będące własnością MB wprowadzają dane z serwisów do centralnej bazy. Tak było jeszcze niedawno.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#8
 sancruz3 
Co do opisu tego malucha to wlaciciel powiedzial ze firma co go wystawiala czyli jego znajomy troche sie pomylil, wiadomo jak to ludzie dzisiaj pisza pelna opcja czyli np podstawa Passion i do tego jakies 2 dodatki to dla wiekszosci juz full opcja. Fakt ze nie ma otwieranego dachu bo nie da sie tego zrobic tak samo widac na zdjeciach ze lustra manualne i napewno bez podgrzewania, tak samo tempomat, kierownica multifunkcja itp.

Opis jest troche przesadzony jak sami widzicie, ale dla mnie najwazniejsze, ze i tak wiadac na zdjeciach co ma a czego bo to ze ktos przybajerowal w opisie to juz na to nie patrze. Dla mnie najwazniejsze zeby przebieg byl ok oraz zeby auto nie bylo po powodziowe czy po spawaniu itp przygodach. Jeden element byl malowany tylna czesc zderzaka z tego co sie dowiedzialemi byla malowana u Nas juz po sprowadzeniu.

Jesli chodzi o cene i przebieg to jest cena dla Was normalna czy cos z nia nie tak jak na wersje Passion ?

Z gory dzieki za pomoc

(28.07.2014, 21:14)Kanapa napisał(a): Jeżeli auto Było serwisowane w niezależnym SC to w bazie MB nic nie znajdziesz.

Rozumiec mam ze niezalezne SC to jest jakis prywatny salon np Smarta czy jak?

Podobna sytuacje mialem z Mini jak kupowalem i sprzedawalem, w Polskiej Bawari twierdzili ze nie maja podgladu wogole do bazy auta we Francji a co sie okazalo nagle mieli podglad do wszystkich napraw i tego co bylo wymieniane oraz ile roboczo godzin na to zostalo poswiecone i wyszlo szydlo z wora Smile

Orientujecie sie moze gdzie kolo Elblaga moge sprawdzic tego malucha?
 Odpowiedz
#9
 Kanapa 
Tylko Sopot/Gdynia
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#10
 sancruz3 
Mam jeszcze jedno nie cierpiace zwloki pytanie. Ta skrzynia co jest w smarcie ona dziala w trybie auto czy caly czas trzeba manualnie na tip tronicu zmieniac biegi? Bo ostatnio jezdzilem smartem z tego roku to sam zmienial biegi nie trzeba bylo robic tego recznie ?
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [451] Rozkodowanie numeru VIN gim-kg 1 318 10.09.2018, 09:04
Ostatni post: robertm
  [451] numer VIN od Brabusa Chris 8 411 13.06.2018, 20:24
Ostatni post: Chris
  [451] Spalanie MHD miasto ŁYSY13 50 14.761 21.03.2018, 14:40
Ostatni post: MateuszMiziolek
  Smart 451 Elecric Drive Aplikacja kampie 9 789 15.02.2018, 17:25
Ostatni post: Gizbern
  [451] relingi-- smart 451 meselek 1 957 08.10.2016, 14:08
Ostatni post: Kanapa
  Szukam smart 451 z fabrycznym domykaniem szyb. ŁYSY13 12 1.671 30.12.2015, 23:07
Ostatni post: Kanapa
  Odpowietrzenie układu chłodzącego 1.0 mhd xclusive 20 2.715 11.12.2015, 15:19
Ostatni post: xclusive
  [451] Trwałość sprzęgła benzyna bez mhd, bez turbo obwd-crash 21 11.161 26.11.2015, 04:47
Ostatni post: ŁYSY13
  [451] Poszukiwany Smart 451 Manual 1,0 - WZORNIK Bear2014 8 1.824 15.04.2014, 14:05
Ostatni post: Bear2014
  451 mhd przebiegi ŁYSY13 21 4.507 11.07.2013, 18:44
Ostatni post: ŁYSY13



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu