Witajcie,
Zwracam się z pytaniem odnośnie blokady drzwi z pilota na biegu jałowym smarta 451 cdi.
Wczoraj podłączyłem sobie Turbo timer BLITZ Advance + z funkcją automatycznego obliczania czasu jaki silnik ma jeszcze pracować zanim ostudzi turbinę (obliczanie użycia turbiny za pomocą czujnika ciśnienia doładowania turbiny). Problem pojawia się w momencie chęci zamknięcia auta podczas uruchomionego silnika (już po wyjęciu kluczyka ze stacyjki). Nie idzie w żaden sposób tego zrobić, dopiero jak silnik sam zgaśnie można zamknąć samochód.
Tu pojawia się Pytanie do Was, czy ktoś spotkał się z takim problemem, jak go rozwiązać, czy ma to związek z modułem komfortu????
Zwracam się z pytaniem odnośnie blokady drzwi z pilota na biegu jałowym smarta 451 cdi.
Wczoraj podłączyłem sobie Turbo timer BLITZ Advance + z funkcją automatycznego obliczania czasu jaki silnik ma jeszcze pracować zanim ostudzi turbinę (obliczanie użycia turbiny za pomocą czujnika ciśnienia doładowania turbiny). Problem pojawia się w momencie chęci zamknięcia auta podczas uruchomionego silnika (już po wyjęciu kluczyka ze stacyjki). Nie idzie w żaden sposób tego zrobić, dopiero jak silnik sam zgaśnie można zamknąć samochód.
Tu pojawia się Pytanie do Was, czy ktoś spotkał się z takim problemem, jak go rozwiązać, czy ma to związek z modułem komfortu????