Hej,
udało mi się ustalić, że mam do wymiany aktuator w moim Smarcie. Gdy go rozkręciłem wypadła z niego ośka silniczka
Zamówiłem nowy, teraz czeka mnie wymiana. Czytałem o regulacji ale nie mogę nic znaleźć na temat wymiany w 451 i mam pytania:
1) czy wystarczy go przykręcić i ustawić w tej samej pozycji co stary? Czy regulować w jakiś sposób?
2) czytałem, że po wymianie trzeba podłączyć komputer do smarta, żeby Smart się "nauczył" nowej części. Prawda? Czy musi to być oryginalny komputer/oprogramowanie Mercedesa czy może to być uniwersalny program, którym odczytuje się problemy z samochodami?
Będę wdzięczny za pomoc!
udało mi się ustalić, że mam do wymiany aktuator w moim Smarcie. Gdy go rozkręciłem wypadła z niego ośka silniczka
Zamówiłem nowy, teraz czeka mnie wymiana. Czytałem o regulacji ale nie mogę nic znaleźć na temat wymiany w 451 i mam pytania:
1) czy wystarczy go przykręcić i ustawić w tej samej pozycji co stary? Czy regulować w jakiś sposób?
2) czytałem, że po wymianie trzeba podłączyć komputer do smarta, żeby Smart się "nauczył" nowej części. Prawda? Czy musi to być oryginalny komputer/oprogramowanie Mercedesa czy może to być uniwersalny program, którym odczytuje się problemy z samochodami?
Będę wdzięczny za pomoc!