Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[452] Klakson zamiast redukcji biegu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[452] Klakson zamiast redukcji biegu
#1
 modusoperandi 
Mam taki problemik, który występuje czasami, ale jest nieco irytujący.
Chodzi o to, że redukując bieg łopatką przy kierownicy (minus), zamiast redukcji słyszę krótkie użycie klaksonu.
Podejrzewam, że gdzieś występuje przebicie na kablach, no chyba, że jakiś problem jednostki sterującej?
Walczył ktoś z takim problemem?
 Odpowiedz
#2
 damiano.o 
Tak miałem kiedyś u siebie. Problem pojawił się jak za mocno była skręcona kierownica w sensie poduszka, która ma styki od klaksonu była za mocno od spodu przykręcona i mając zbyt mały dystans międzystykowy podczas różnych czynności lubiała sobie pipnąć. Poluzowałem śruby i problem zniknął. Może u Ciebie jest podobnie? Chyba że coś z kabelkami w kiermanie jest nie tak

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#3
 modusoperandi 
Chyba mam mały problem, bo zacząłem odkręcać jedyną śrubę pod kierownicą, jaka była. Nie ma możliwości całkowitego jej wykręcenia, bo łeb nie wychodzi po za obudowę? Jednak nie mogę jej wkręcić z powrotem na miejsce. Dodatkowo, kierownica jakby ciężej chodzi, albo coś tam w środku o coś zahacza?

Teraz mam dylemat, czy jakoś da się odkręcić kierownicę (i ją wyjąć), żeby zobaczyć, co też za śrubę wykręcałem i dlaczego teraz nie mogę jej przykręcić?
 Odpowiedz
#4
 damiano.o 
Wykręciłeś chyba śrubę blokującą kierę na kolumnie. Spróbuj teraz zdjąć kierę ciągnąc do siebie lewa-prawa? Jak zdejmiesz to sprawdź całą łącznie z kabelkami, może coś nie tak? Jak będziesz miał zdjętą to łatwiej będzie śrubę wkręcić spowrotem

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#5
 modusoperandi 
Zrobiłem zdjęcia.
Na jednym widać spodnią część kierownicy i wykręconą śrubę, którą nie potrafię wkręcić z powrotem. Kierownicy także nie potrafię zdjąć, mimo usilnych starać. Prawdopodobnie coś jeszcze mam do okręcenia?
Na drugim widać spód całej kolumny. Po obu stronach są w zagłębieniach małe śrubki - nie wiem, czy to też należy odkręcić aby zdjąć kierownicę?


Załączone pliki Miniatury
       
 Odpowiedz
#6
 damiano.o 
Po odręceniu tej 1 musi zejść kiera, tylko mocno trzeba się naszarpać lewo-prawo nie kojarzę żeby tam były inne śruby

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#7
 filiproll 
nie radzę kręcić kierownicą z odkręconą śrubą bo możesz uszkodzić taśmę, a to nie jest tania sprawa
 Odpowiedz
#8
 damiano.o 
Oczywiście, broń Boże kręcić, pisząc szarpać lewo-prawo miałem na myśli do siebie, raz z lewej raz z prawej no i sprawdź jeszcze, czy nie trzeba przed tym jakiś wtyczek wypiąć, żeby nie pourywać

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#9
 modusoperandi 
Ponieważ cały czas nie udało mi się tej kierownicy zdjąć. Znalazłem parę instruktażowych filmów, które obrazują tę czynność.
https://www.youtube.com/watch?v=E3fjYz1GL9I
https://www.youtube.com/watch?v=iUUbafui8dE
https://www.youtube.com/watch?v=p7HT-Kgwf6U
Jednak dalej nie udało mi się usunąć problemu ze zdjęciem kierownicy, zatem nie rozwiązałem problemu z okresowym 'pipkaniem' zamiast oczekiwaną redukcją. Jakaś lipa...
 Odpowiedz
#10
 BASTOS 
Confused no nie wiem
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [452] 1700rpm na biegu jałowym, wentylator intercoolera się kręci się HelloYellowSmark 4 1.655 27.02.2021, 17:12
Ostatni post: obwd-crash



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu