Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[452] nowa mapa silnika 82 KM -> 100 KM+

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[452] nowa mapa silnika 82 KM -> 100 KM+
#41
 Kanapa 
Smartgarage ale za małe pieniądze jak piszesz to bym uważał.
Jest sporo map ale większość zabija sprzęgła z wysprzeglikiem a to droga zabawa.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#42
 psuwacz 
Tak... Brzmi to jak recepta na "spontaneous engine dissasembly". O ile dobrze pamiętam, owszem, silnik 61 kW miał już te "drugie w kolejce" wtryski i wałki o właściwej geometrii do tych kilowatów.
Niemniej nawet Filip nie ma u siebie hamowni, a wrzucenie 1/3 mocy w górę jest bardzo ryzykownym eksperymentem. Gotowych map powyżej 74 kW nie ma raczej w obiegu, więc wówczas pozostaje hamownia i zaprogramowanie całej mapy zapłonowej na miarę i od zera. Nawet jeśli gdzieś wyskoczy klon takiej mapy, to też warto mieć z tyłu głowy, że pochodzi z pojazdu w którym był dokonany szereg modyfikacji.
Nie wspominając oczywiście o tym, jak ważny jest stan słupka i akcesoriów, szczególnie układu dolotowego i indukcji.Oczywiście już nawet Brabus na mapie 74kW miał te granatowe wtryski o najwyższym przepływie (o ile dobrze pamiętam w 700 były kolejno błękitne - pomarańczowe - granatowe)
Może ograniczony jestem, ale nigdzie tu nie widzę "tanio" - chyba że na chwilę - i na pewno nie w jedną wizytę.
 Odpowiedz
#43
 Slawomirborowski 
(02.04.2023, 10:41)psuwacz napisał(a): Tak... Brzmi to jak recepta na "spontaneous engine dissasembly". O ile dobrze pamiętam, owszem, silnik 61 kW miał już te "drugie w kolejce" wtryski i wałki o właściwej geometrii do tych kilowatów.
Niemniej nawet Filip nie ma u siebie hamowni, a wrzucenie 1/3 mocy w górę jest bardzo ryzykownym eksperymentem. Gotowych map powyżej 74 kW nie ma raczej w obiegu, więc wówczas pozostaje hamownia i zaprogramowanie całej mapy zapłonowej na miarę i od zera. Nawet jeśli gdzieś wyskoczy klon takiej mapy, to też warto mieć z tyłu głowy, że pochodzi z pojazdu w którym był dokonany szereg modyfikacji.
Nie wspominając oczywiście o tym, jak ważny jest stan słupka i akcesoriów, szczególnie układu dolotowego i indukcji.Oczywiście już nawet Brabus na mapie 74kW miał te granatowe wtryski o najwyższym przepływie (o ile dobrze pamiętam w 700 były kolejno błękitne - pomarańczowe - granatowe)
Może ograniczony jestem, ale nigdzie tu nie widzę "tanio" - chyba że na chwilę - i na pewno nie w jedną wizytę.
Mnie interesuje taka bezpieczna mapa 101 np. Z brabusa mam pomarańczowe wtryski przebieg 156 tys posiadam mb star mógłbym przy odpowiedniej pomocy wgrać sofy do swojej maszynki.czytalem na forum że na zlotach dobroczyńcy wgrywają ludziom mapki na których autka lepiej się zbierają o coś takiego mi chodzi
 Odpowiedz
#44
 ocholoco 
Też bym szukał czegoś takiego, sama mapka od brabusa wystarczy
 Odpowiedz
#45
 psuwacz 
Mapa na 76kW gotowa ma tylko ten mankament, że wg mnie jest białym krukiem.
"30kW do Diesla mają w każdej gminie", do 451 cała gama klonów, ale nie mówię nie, może Gizbern albo Filiproll mają...

Wysłane z mojego S62 Pro przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 412338.png]        Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się! 
 Odpowiedz
#46
 Kanapa 
Jeżeli nie masz kogoś naprawdę wiarygodnego to odpuść sobie wgrywanie mapy na szybkiego. Zwłaszcza mapy za „małe” pieniądze.
Właściciele roadsterów na tym forum kupowali różne softy włącznie z „szytymi” na miarę przez polskich tunerów i doświadczenia były ciekawe.
Poczytaj w dziale 452 historyczne wpisy.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#47
 ocholoco 
Spokojnie, zrobię klona ECU żeby sobie eksperymentować
 Odpowiedz
#48
 raffa 
Poczytaj sobie o wersji SB2. To silnik 82 KM z fabryczną mapą na 90 KM. Zrobili to w fabryce, więc zakładam, że wiedzieli, co robią, żeby nie żyłować silnika na tyle, żeby trochę podziałał. Wiem, że to raptem 10% więcej, ale wg mnie przy standardowym silniku nie warto aż tak ryzykować.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [452] Zwiększenie mocy z 61 na 82 kuce? modusoperandi 11 7.933 18.07.2018, 23:13
Ostatni post: All-capone
  452 gantza Gantz 3 2.964 02.08.2015, 22:28
Ostatni post: krzyss
  [452] [452] Kierownica od modelu 451 w roadsterze Gantz 10 6.061 29.06.2015, 20:02
Ostatni post: filiproll
  [452] Nowe koła w roadsterze :-) krzyss 21 10.173 16.03.2015, 12:26
Ostatni post: modusoperandi
  [452] [452] Tarcze hamulcowe . Które wybrać ? zlomek433 10 6.676 10.12.2014, 13:52
Ostatni post: damiano.o
  [452] 452 - pokrowce? adams 5 3.818 25.04.2014, 10:19
Ostatni post: adams
  [452] Tuning by UK Kanapa 0 4.018 01.11.2012, 17:00
Ostatni post: Kanapa
  [452] hamulce tył tarcze i atrapy 25 11.535 04.03.2012, 23:12
Ostatni post: ms2
  [452] Chiptuning - Kraków - Vtech krzyss 34 16.756 08.12.2011, 00:33
Ostatni post: waflo
  [452] Oklejanie folią krzyss 6 6.166 28.10.2011, 19:49
Ostatni post: krzyss



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu