Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[452] problemy z turbo?

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[452] problemy z turbo?
#1
 alobomlalu 
Panowie mam problem takiej natury iż wyłącza mi się turbo, po skasowaniu błędów działa przez chwilę ale po jakimś 1km znowu się wyłącza. Poniżej dodaję fotkę jednej kostki, czy tam powinien iść jakiś przewód? Mieszkam między Starachowicami a Kielcami więc jak jest ktoś z tych okolic to chętnie bym podjechał podejrzeć silniczek.
[Obrazek: 15027e1e0a440837.jpg]
 Odpowiedz
#2
 przemolka1 
Koledzy a ja mam takie pytanie jakie wskazanie powinno pokazywać na wskażniku od turbo na wolnych obrotach bo u mnie pokazuje -0,5 w czasie jazdy praktycznie non stop waha się od -02 do -08 .Przy wciśnięciu gazu do podłogi wskoczy na chwilę na 0,5 do 1bar i po puszczeniu gazu rzadko kiedy słychać ten charakterystyczny upust powietrza . Moje pytanie czy to padnięta turbina czy zaworek regulujący pracę turbo. Dodam że smart rozpędza się do 160km/h i to jest max.
 Odpowiedz
#3
 przemolka1 
Widzę że coś nie ma fachowców od turbinek. Mam kolejne pytanie ale pewnie zostanie bez odpowiedzi no ale spróbuje , dzisiaj przegoniłem roadsterk po autobanie i przy wciśniętym gazie do dechy wskażnik od turbiny cały czas skacze pomiędzy 0,8 a 1,2 bara moim zdaniem powinien trzymać jakąś stałą wartość a nie skakać. Samochód rozpędza się do 160km/h i dalej jakby chciał a nie mógł jakby mu brakowało mocy.Czy to wskazuje na usterkę regulatora turbiny?
 Odpowiedz
#4
 krzyss 
A masz wersje 61KM czy 82KM ?
Wersja bez zadnej modyfikacji 82KM powinien utrzymywac ok 1bar, nigdy nie powinien przekroczyc tej wartosci.
Szukaj nieszczelnosci w rurkach, ic itp.
Roadster 82KM powinien na kolach 15-16 jechac do 180km/h
 Odpowiedz
#5
 przemolka1 
wersja 82KM . Dzisiaj przy okazji wymiany świec wszystkie wężyki przejrzałem wyglądały ok.
 Odpowiedz
#6
 przemolka1 
Który zaworek odpowiada za regulację turbiny?
 Odpowiedz
#7
 alobomlalu 
Warto posprawdzac elektrozaworki od turbo czy ktorys sie nie przycina, ja tak miałem i turbina wkręcała się do 1,5 Bara i przechodziła w tryb awaryjny.
 Odpowiedz
#8
 Lajla 
Tutaj https://www.regeneracja-turbosprezarek.p...czelnienia masz opisanie uszczelnienie turbo, może pomoże. Napisz czy problem został rozwiązany.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kostka a podłączenie turbo i temperatury wody maniek23gda 1 455 13.02.2024, 11:39
Ostatni post: ocholoco
  [450][451][452] 2005 rok 0,7 turbo 82HP znikające turbo :( cinekgizycko 21 9.290 18.06.2021, 20:55
Ostatni post: honzik07
  [450][452] Padło turbo honzik07 67 13.473 14.04.2021, 19:32
Ostatni post: honzik07
  Roadster turbo makaron 6 3.974 22.11.2016, 14:20
Ostatni post: Lolek
  [452] Nie działa wskaźnik turbo oraz zegar grandstyl 4 4.840 22.04.2013, 16:18
Ostatni post: grandstyl



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu