Proszek, odkryłem że mam bardzo blisko do malarni to będę korzystał
|
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
|
Sprężyny jakie ogarnąłeś?
Są jakieś zestawy do przeróbki na tarcze. EDIT: oczywiście pytanie, jak z homologacją i przeglądami technicznymi. Mało kumaty diagnosta klepnie, bo nawet nie będzie wiedział, że tam oryginalnie były bębny. Pytanie, co w przypadku jakichś problemów, wypadku i oględzin rzeczoznawcy...
Jakieś najtańsze z allegro, poprzednio były jakieś czerwone 1:1 to samo. No ale założę nowe bo nowe.
Na przód kupię billstein tak jak amorek bo kurczę te czerwone przody co mam są strasznie twarde. Widziałem te konwersje, nie wygląda to bardzo skomplikowanie więc może.. Z tego co pamiętam zacisk z a4 b5. Spoko to wygląda, jak w porsche jakimś większy zacisk z tyłu jak z przodu. I w sumie w smarciku też może mieć to sens
Ja szukałem tylnych sprężyn, to tylko jakaś jedna marka była dostępna. Z jakąś taką skandynawsko brzmiącą nazwą. Sachsy czy tam Bilsteiny tylko wirtualnie, i to nie tylko w PL. Na szczęście kasę pozwracali
![]() Więcej chyba jest nawet tych krótszych, do Brabusa. Ale on i tak nisko siedzi, nie ma potrzeby go o kolejne 2 czy 3 cm obniżać. |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|