Adaptacja byla robiona ale tylko raz. No ok tak tez zrobie jak w punktach. Najbardziej mnie irytuje ze nie idzie sprawdzić co to za czujnik 02 bank 1. Bylem u kolejengo magika i powiedzial ze moze czujnik temperatury. Ale czy az taki by mial wplyw ze samochod nie chce odpalic. Kolejne co zauważyłem to po zgaszeniu silnika jesli chce odpalic od razu, nie ma najmniejszego problemu ale jezeli postoi jakieś 10-15 minut to nawet za 10 razem potrafi dopiero odpalic. Ok działam dalej
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[454] Błąd P0170 usterka dostrajania paliwa
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Dobra, poczytałem trochę. Czujnik, o którym mówisz, to sonda nr 1, czyli ta przed katem. To ona wyrzuca błąd. Robi to, kiedy parametry spalin odbiegają >12,5% od normy lub trwają >10 sekund. Czyli problemu szukasz w składzie mieszanki. No i tutaj masz pełne pole do popisu
1. koniecznie podpiąć pod lepszego kompa niż elm327 (czyli każdy mechanik z kompem), może znajdziesz inny kod błędu, który skróci Ci męczarnie i wydatki !! 2. jeśli nic nie znalazłeś, to jedziesz: - wykluczyć lewe powietrze, - walnięta sonda lambda (niestety podobno potrzebna adaptacja w serwisie) - wypadanie zapłonu (wraca problem podmiany cewki zapłonowej) lub padającego wtryskiwacza - przedmuch spalin przed sondą (raczej byś usłyszał) - nieprawidłowe ciśnienie paliwa - przeciekanie paliwa między pompą a listwą - wadliwy MAF (przepływomierz) - źle założona odma (jeśli demontowałeś) - syf olejowy na wtyczce: czujnika położenia wału, wałków, czujnika ciśnienia oleju itp. - brudny filtr powietrza - wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego (tego akurat w ELM możesz podejrzeć, ustawiasz sensors - intake temp. i jeżdżąc zobacz, czy nie wariuje, oczywiście wskazania będą się zmieniać w trakcie jazdy, ale płynnie) - walnięty czujnik temp. płynu chłodzącego (też w ELM dostępny) - walnięty czujnik ciśnienia atm. - no i walnięty ECU Aha, najważniejsze - gazu tam nie ma? Droga jak widzisz może być dłuuga, a przyczyna prozaiczna lub kosztowna. Jedno pewne, pojeździsz, to choroba się pewnie rozwinie. Ale błagam, podłącz go do komputera u majstra.
Dla zainteresowanych. Problem rozwiązany. Błąd dotyczył czujnika faz rozrządu. Wymieniony i błąd zniknął. Nie rozwiązało to odpalania na ciepłym silniku. Ale ten problem tez rozwiązalem. Winnym byl czujnik temperatury. Aż nie wiarygodne. Pszczółka lata
(12.12.2018, 19:24)moherowy_beret napisał(a): Dla zainteresowanych. Problem rozwiązany. Błąd dotyczył czujnika faz rozrządu. Wymieniony i błąd zniknął. Nie rozwiązało to odpalania na ciepłym silniku. Ale ten problem tez rozwiązalem. Winnym byl czujnik temperatury. Aż nie wiarygodne. Pszczółka lataGratulacjesuper (12.12.2018, 19:24)moherowy_beret napisał(a): Dla zainteresowanych. Problem rozwiązany. Błąd dotyczył czujnika faz rozrządu. Wymieniony i błąd zniknął. Nie rozwiązało to odpalania na ciepłym silniku. Ale ten problem tez rozwiązalem. Winnym byl czujnik temperatury. Aż nie wiarygodne. Pszczółka lata Super, gratulacje. Napisz tylko dla potomnych, jak do tego doszedłeś? Sam widzisz, że lista przyczyn mogła być długa. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości