Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

454 Brabus

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
454 Brabus
#1
 Kaisers 
Ostatnio kupiłem żonie 454 1,3 ale teraz ja nim chętnie jeżdżę. Zadziwia mnie to autko dlatego zaczynam żałować że od razu nie kupiłem Brabusa. Myślę nad zmianą abym i ja miał z tego zabaweczkę. Żonie obojętny silnik tylko aby był forfour i czarnySmile Pytanie do posiadaczy. Opiszcie plusy i minusy (jeśli są) tego auta. Wrażenia z jazdy i różnicę między standardowym a brabusem. Czy są podatne na mody? Kiedyś miałem s4 b5 zmodowaną i teraz chciałem ponownie wrócić do tego autka ale jak pisałem 454 mnie zadziwił i zmieniam plany. Chciałbym pobawić się brabusemSmile
 Odpowiedz
#2
 Kanapa 
Brabus ma inne zawieszenie i przy kręceniu się po parkingach troszkę trzeba myślec.
Felgi 17 standardy są miętkie jak plastelina i trzeba bardzo uważać.
Warto dołożyć czujniki temperatury oleju i cieczy chodzącej - przy dłuższym mega katowaniu pozwolą na zapobieżenie przegrzania silnika.
Skrzynia grzechocze i to jest standard - niestety bieg 5 jest krótki i auto oszczędne jest do 90 km/h. Powiedziałbym że bardzo oszczędne - około 6 litrów na 100 kilometrów. Do 140 km/h spalanie jest akceptowalne. Powyżej Wink)).
Cała mechanika pochodzi od Mitsubishi i jestem ciagle zadziwiony jak solidna jest ta konstrukcja.
Poza tym sam FUN - szczególnie jak lecisz autostradą 230 a to jeszcze może. Zalecam wówczas nie obserwować średniej spalania.
Jak na taki Hot Car części są śmiesznie tanie.
Zalecana benzyna minimum 98.
Z droższych elementów wymieniałem tylne amortyzatory.
Dzisiaj już bym tego nie zrobił - lepiej wstawić za taką samą cenę zawieszenie gwintowane od HR. :/
Około 140-160 tys siada turbina.
Fachowców od F4 brak niestety ale dobry mechanik jak chce to ogarnie. Auto jak budowa cepa tylko trzeba myślec i nie oszczędzać na serwisie i częściach.
PKO ma do sprzedania ładny egzemplarz - niestety srebrny.


Wysłane za pomocą Tapatalk
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#3
 Kaisers 
Mieszkam na obrzeżach miasta przy krzyżówce autostrad bez ograniczenia dlatego parkingi nie są dla mnie Smile Bardziej autostrady. Moje auta nawet busy którymi ja jadę lataja na V-powerkach itp. Sam zauważyłem dużą różnicę. Kumpel ma nowego paska 1,4 i sprawdzaliśmy się dzisiaj. Nie dał rady a to tylko 1,3 :Smile A co dopiero brabusikSmile Muszę go mieć dlatego interesuje mnie wszystko na jego temat. W tym miesiącu już nie dam rady ale w przyszłym chcę go kupić. Niestety musi być czarny z szyberdachem. Wymagania żony. Ale w razie dobrej ceny mógłbym go okleićSmile
 Odpowiedz
#4
 frygi 
PKO podobno już sprzedał. Tak słyszałem.
Carlsson Cabrio by FrygiCool
 Odpowiedz
#5
 Kanapa 
Pytaj a będzie Ci odpowiedziane.
Uważaj przy zakupie - łatwo trafić na minę.
Przeleć półgodziny autostradą 200 km/h i sprawdź temperaturę - jeżeli będzie powyżej 105 stopni odpuszczaj z miejsca.
Geometra budy i zawieszenia to podstawa.
Brać najlepiej rocznik produkcji 2006 - jest przygotowany pod 210 KM.


Wysłane za pomocą Tapatalk
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#6
 Kanapa 
(15.09.2016, 22:16)frygi napisał(a): PKO podobno już sprzedał. Tak słyszałem.


To czym był w Dreźnie?
Był w ogóle?


Wysłane za pomocą Tapatalk
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#7
 Kaisers 
PytamSmile Powiem szczerze jak byłem sceptyczny do smarta ale teraz bardzo go polubiłem. Wlatujesz nim w łuk i morda się cieszy bo ten maluszek jak po linii jedzie a z tyłu kumpel C klasą wylatywał :Smile Czuły na każdy ruch kierownicy jak rasowe F3. Prędzej moja miała mini 1,6 którym tez jeździłem. Porównywanie ich to nieporozumienie. Moja stara s4 trzymała się podobnie ale to zupełnie inne auta. Ceny części są akceptowalne spalanie też wszystko w sumie jest na takSmile Zaczynam rozglądać się za brabusem. Na przyszły miesiąc już dam rady z kupnem. Tak zadowolony z samochodu dawno nie byłem.
 Odpowiedz
#8
 Kanapa 
Nazywam toto EVO w wersji dla ubogich.
Przy kręceniu ostrzejszych np. leśnych zakrętów najlepiej mieć dobrze dociążony bagażnik. Tak z 40 kg minimum.
Smile


Wysłane za pomocą Tapatalk
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#9
 Kaisers 
(15.09.2016, 22:53)Kanapa napisał(a): Nazywam toto EVO w wersji dla ubogich.
Przy kręceniu ostrzejszych np. leśnych zakrętów najlepiej mieć dobrze dociążony bagażnik. Tak z 40 kg minimum.
Smile


Wysłane za pomocą Tapatalk

Latam głównie po zjazdach autostradowych jeśli chodzi o zakręty. Ten maluszek jest fenomenalny. Daje sporo radości i zadziwić potrafi a co dopiero brabusikSmile Już postanowione szukam brabusa w przyszłym miesiącuSmile Jak ktoś z forumowiczów ma na niemcu takiego to czekam na propozycję.
 Odpowiedz
#10
 dr-big 
Mam pytanie, rozmawiacie tu o pełnych i oryginalnych Brabusach ForFour (chyba w wersji 177 KM), czy o ForFour z z jakimiś komponentami od Brabusa? "Brabus naklejkowy look" czy Brabus?

PS. BMW ze znaczkami M też pełno jeździ... ale jedyny związek to taki, że stały może kiedyś obok eMki na parkingu Wink ...
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu