(03.12.2012, 20:02)jakubo napisał(a): Polska to nie niemcy i nawet policja powoli przestaje się czepiać hidów.
Masz rację, Polska to nie Niemcy ...
pozdrawiam
smart452
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(03.12.2012, 21:21)nurek napisał(a): Jestem z miasta Łodzi jeśli zastanawiasz się nad xenonami albo chcesz zobaczyć jak działają i czy oślepiają to zapraszam chętnie pokaże. Też się bałem tego efektu ale po zamontowaniu pojechałem na ustawienie soczewek i obecnie jest wszystko ok. PolecamW kilku tematach już poruszałem wątek związany z ubezpieczycielami. Do problemów wystarczy, że poszkodowany zezna, że został oślepiony światłami z twojego samochodu . Ubezpieczycielowi wystarczy udowodnienie, że w twoim aucie są lampy niezgodne z polskimi przepisami - tracisz ochronę OC, zostajesz uznany za winnego, ponosisz wszystkie koszty naprawy samochodów i szkód pochodnych (leczenia, rent, itp) Nikomu tego nie życzę, ale tak działa u nas system ubezbieczeń i jeżeli ty dajesz im pretekst do zrzucenia odpowiedzialności to skrzętnie z tego skorzystają. Znam już takie przypadki i wiem o czym piszę. Polska to nie Niemcy- na stacjach diagnostycznych to prawda ale na rynku odszkodowań ubezpieczeniowych jesteśmy blisko.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
(03.12.2012, 20:02)jakubo napisał(a): Polska to nie niemcy i nawet policja powoli przestaje się czepiać hidów. Na TVN TURBO był odcinek programu "Uwaga pirat" gdzie w warszawie złapali starą alfę właśnie z zamontowanymi pseudo xenonami i chłop pożegnał się z dowodem rejestracyjnym bez do widzenia i otrzymał w prezencie mandat oraz zakaz dalszej jazdy
Witam.Chcialbym tutaj wlozyc i swoje piec groszy na temat HID-ow.Fajna sprawa ale tylko dla tego kto je ma zamontowane.Wiem z doswiadczenia co powoduje oslepianie kierowcy pojazdu nadjezdzajacego dodatkowo na mokrej nawierzchni i w strugach deszczu.Do tego niestety czesto zle ustawienie swiatel.Owszem dobra alternatywa na rajdy badz w teren.Poprostu osobiscie uwazam ze hid-y daja zbyt mocny i zbyt skupiony strumien swiatla.I co wiecej nie rozumie po co gada sie tyle o zwiekszeniu bezpieczenstwa w warunkach ograniczonej widzialnosci,a z drugiej strony montuje sie i wydaje homologacje na niemalze lasery w samochodach seryjnych.Kto nie wierzy niech spruboje obserwowac pojazd nadjezdzajacy na hidach w warunkach deszczu i w nocy przezdluzsza chwile a nastepnie przeniesc wzrok obiekt[y] mniej oswietlone,nie widac nic przez dobra chwile,ktos powie ze tak jest nawet po patrzeniu na 10 watowa zarowke ale to nie to o czym pisze.Pisze o tym poniewaz kiedys oslepiony wlasnie hidami omal nie rozjechalem jadacego co prawda bez oswietlenia rowerzysty.A tak na zakonczenie dobrym kompromisem slabszego oswietlenia z HID moga byc mocne :zarowki:multi LED-y uzywa ich mnostwo kierowcow i ja rowniez,efekt oslepiania jest duzo mniejszy a jaka oszczednosc pradu w ukladzie.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[454] [454] Światła do jazdy dziennej DRL - LED, LEDy | rogas | 46 | 26.303 |
08.11.2019, 21:35 Ostatni post: bluebob |
|
[454] Światła dzienne w miejscu kierunkowskazów | fatum | 28 | 10.117 |
27.10.2019, 17:18 Ostatni post: bluebob |