Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[454] problem z automatem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[454] problem z automatem
#11
 Otium 
O tych silnikach ja tylko słyszałem i czytałem, nawet w tvn turbo mówili, że po 100tys. remont ale nie jestem specem, nie chciałbym żadnych kłamstw powielać. Smile
 Odpowiedz
#12
 Arczi100 
(07.06.2019, 13:55)Otium napisał(a): O tych silnikach ja tylko słyszałem i czytałem, nawet w tvn turbo mówili, że po 100tys. remont ale nie jestem specem, nie chciałbym żadnych kłamstw powielać. Smile
O 450 mówili
 Odpowiedz
#13
 Otium 
OK problem rozwiązany, jednak uszkodzony był siłownik sprzęgła (wysprzęglik). Używany można dostać za 7-8 stówek a nowy na alledrogo za 1400zł. Z tego co słyszałem to popularna usterka w tych autach, często ten element robi problemy. Może komuś się przyda takie info na przyszłość.


Edit by mod
Podziękowania za info
 Odpowiedz
#14
 Maciek_M 
Cześć,

Miałem od dawna identyczny problem, z biegiem czasu objawy się nasilały. Szarpał zazwyczaj tylko przy ruszaniu, ale raz "zacinał się" przy każdej zmianie biegu bez przerwy przez ponad 20 km. Dopiero po dłuższej chwili postoju mu przeszło.

Aktuator wymieniony na nowy, wykonana regulacja i kalibracja komputerem, a dalej się zdarza, że samochód szarpie przy ruszaniu. Co jest grane? 

Mam nadzieję, że to tylko kwestia ponownego ustawienia, bo z tego co czytałem, nawet 1 mm przesunięcia oznacza różnicę w pracy skrzyni.
Pas(s)jonujące Srebrne CDi:

03.04.2006 (produkcja)
01.08.2012 (rejestracja u mnie)
133000 km (start)
192300 km (obecnie)

 Odpowiedz
#15
 statystyczny_polak 
Istotnie, jest tak jak piszesz. Pomagałem koledze w podobnym przypadku. Auto ruszało tak jak byś strzelał ze sprzęgła, stało się to nagle. Okazało się, że poluzował się siłownik sprzęgła. Po ustawieniu go na miejsce wszystko wróciło do normy.
P.S: aby ustawić siłownik sprzęgła trzeba po prostu MAKSYMALNIE wsunąć jego obudowę w kierunku sprzęgła do momentu aż napotkamy opór i dalsze wsuwanie nie będzie możliwe. Czyli dosuwamy go maksymalnie ile się da i dokręcamy śruby. Nie ma w tym żadnej głębszej filozofii.
 Odpowiedz
#16
 Maciek_M 
Nie pomogło. Stoi w Świdniku po raz trzeci i, mam nadzieję, ostatni. Dodatkowo z jakiejś przyczyny zaświecił się check, myślę, że nie ma to żadnego związku, ale może się mylę. Napiszę po odebraniu samochodu.

Wysłane z SG Note4 przy użyciu Tapatalka
Pas(s)jonujące Srebrne CDi:

03.04.2006 (produkcja)
01.08.2012 (rejestracja u mnie)
133000 km (start)
192300 km (obecnie)

 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu